Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

بحران زهر خوران اتمی و جنگ گرگها - زهرماری به نام «ان پی تی»

جواد لاريجانی معاون قضاييه خامنه ای در تلويزيون رژيم گفت ان.پی.تی (پيمان منع گسترش تسليحات اتمی) چه زهرماری است که ما بايد آن را بپذيريم. ، پس فردا می خواهند همه مکانهای ما حتی مسجد را بازرسی کنند.
همزمان، نقوی سخنگوی کميسيون امنيت مجلس ارتجاع نيز گفت: جمهوری اسلام هيچ نوع تعليق و توقفی را نمی پذيرد و تمام تأسيسات هسته يی ما به فعاليتشان ادامه خواهند داد.
وی تأکيد کرد جمهوری اسلامی بايد از تکنولوژی غنی سازی به هر درجه ای که مورد نياز او است، برخوردار باشد تکنولوژی و فناوری هسته يی را بايد تا بالا ترين داشته باشد و در اين خصوص مذاکره نمی کنيم، جمهوری اسلامی در هيچ زمانی پروتکل الحاقی را نمی پذيرد. ...

فضيحت مکالمه تلفنی روحانی با اوباما
کمال خرازی سفير سابق رژيم در فرانسه فضيحت دروغ بافی آخوند روحانی در مکالمه تلفنی با اوباما را، موجب بی آبرويی نظام توصيف کرد و در يکی از رسانه های حکومتی نوشت: کسانی که روزی از ديوار سفارت آمريکا بالا رفتند نمی توانند تنظيم کننده مناسبات دو کشور باشند و اگر مردم حقيقت را بدانند داوری آنها جور ديگری خواهد شد. نان شعارهای تند را خوردند و مردم هزينه پرداختند الآن همان کسانی که بدترين رفتارها را داشتند، شده اند دمکرات.
دوستان من، نبايد به رئيس جمهور کلک زد؛ گامهای آهسته با اهميت تر از تحريک افراط است. سربسته می گويم؛ دل ظريف هم خون است! اگر بدانيد پس از آن که تلفن تحميل شد چه اتفاقاتی افتاد، برخی دوستان اين گونه ذوق زده نمی شدند. حتماً بسيار خوب و مهم است که مذاکرات تلفنی انجام بشود ولی آشکارا به مردم درست گفته بشود نه اين که اول گفته شود آمريکاييها درخواست مذاکره تلفنی دارند و بعد تکذيب از جانب آمريکا شود، اين کف ما را باز می کند و کرد که توان مديريت يک تلفن را نداريم. دلالهايی که اين وسط بودند با مشاورين بی تجربه و برخی فرصت طلب؛ ريس جمهور ما را هزينه رودربايستيهای خودشان کردند.



No comments:

Post a Comment