Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اعلانیه ی جدید جنبش مقاومت مردمی جندالله ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا۞ سوره احزاب ؛ آیه ۲۳
از ميان ايمان آوردگان مردانى هستند كه به آنچه با خدا پيمان بسته اند، به راستى وفا كرده اند ، در اين راه پاره اى از آنان تا سرحدّ شهادت پايدارى ورزيدند و جان را بااخلاص و صداقت فدا نمودند ، و ضمن رسيدن به آروزى خويش به عَهد خود نيز وفا كردند. و پاره اى از آنان نيز در انتظار به دست آوردن فرصت مناسب براى وفاى به عهد خويشند و هرگز عقيده خويشتن را تغيير نداده و بسان برخى عناصر سست ايمان و نفاق گرا واصلاح ناپذير از پيمان خويش انحراف نجستند.
عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ مَنْ مَاتَ وَلَمْ يَغْزُ وَلَمْ يُحَدِّثْ نَفْسَهُ بِالْغَزْوِ مَاتَ عَلَى شُعْبَةٍ مِنْ نِفَاقٍ رواه مسلم
هر کس در حالی بمیرد که { در زندگی } نه جهاد کرده و نه قصد و آرزوی جهاد را هم با خود زمزمه کرده باشد ، بر شاخه ای از نفاق مرده است.

نووی رحمه الله در شرح حدیث می گوید : منظور این است که کسی که این کار را بکند به منافقین متخلف از جهاد شباهت دارد چرا که ترک جهاد یکی از شاخه های نفاق است./شرح صحیح مسلم/ج5/ص309
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی جند الله ایران به اطلاع عموم مردم مسلمان و انقلابی بلوچستان و اهلسنت ایران میرساند :
بسیاری از جوانان سلحشور و مبارز مسلمان خواستار ملحق شدن به صفوف مبارزین شده اند ، بعد از درخواست مکرر این عزیزان مسئولین روابط عمومی جنبش برای برقراری تماس شماره تلفن ها و ایمیل هایی را در دسترس عموم مردم قرار داده تا مردم به آسانی با مبارزین تماس برقرار نموده و به آنها بپیوندند.

لذا تمامی عزیزان و دوستان میتوانند با شماره ها وایمیل های ذیل رابطه برقرار نمایند :

09383951366

008821644408140

Email: jundiran@gmail.com

jundiran@hotmail.com

توجه : شماره تلفن ها به خاطر مسائل امنیتی فقط در روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت 4 تا ساعت 4:20 دقیقه بعد از ظهر به مدت 20 دقیقه به وقت ایران روشن میباشند.

از تمامی کسانی که خواستار روابط با جنبش می باشند ، استدعا میشود که تمام نکات امنینی را در هنگام تماس گرفتن رعایت نمایند تا باشد از گزند دشمن محفوظ بمانند.

جنبش مقاومت جندالله ایران

http://balochna2.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

No comments:

Post a Comment