Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

رسانه‌های تیم احمدی‌نژاد مدعی شدند / بهمن ماه تکلیف همه چیز مشخص خواهد شد

رسانه‌های تیم محمود احمدی‌نژاد نوشته‌اند بهمن ماه امسال آبستن حوادثی است که «سرنوشت» انقلاب را رقم خواهد زد و برخورد‌ها با رئیس دولت دهم در این ماه به اوج خود خواهد رسید.
سایت «رها‌پرس» روز پنجشنبه (۲۹ دی) با انتقاد از محکومیت علی‌اکبر جوانفکر از سوی قوه قضائیه٬ نوشته که سطح برخورد‌ها با تیم احمدی‌نژاد با فراخواندن وی به مجلس به اوج خود خواهد رسید.
این سایت افزوده است نمایندگان مجلس قصد دارند احمدی‌نژاد را به «مسلخ» بکشند و «تا زمان رفتن وی به مجلس» حملات گسترده‌ای علیه رئیس دولت دهم ترتیب داده خواهد شد.
سایت نوپای «اخبار محرمانه» نیز نوشته که «آینده‌ مبهم و تاریخ سازی» پیش رو است که نشان‌گر آغاز دعوای اصلی خواهد بود.
نویسنده وبلاگ «سوپر انحرافی» از حامیان فعال احمدی‌نژاد نیز روز جمعه (۳۰ دی) از بروز اتفاقاتی «خاص» در بهمن ماه امسال خبر داده است.
این وبلاگ بدون آنکه به نامه حسین علایی اشاره کند٬ نوشته است: «سونامی نامه‌های زهرآگین که هنوز بخش اعظمی از آن‌ها منتشر نشده تنها قطعه‌ای از پازل این کودتای تمام عیار است.»
آن‌طور که این وبلاگ ادعا کرده است در بهمن ماه «طرح برکناری رئیس جمهور با ابزار قانونی و در سرای ملت احتمال سوء قصد به وی یا حتی خودزنی در دستور کار فتنه‌گران قرار گرفته است.»
این وبلاگ در پایان پست کوتاه خود آورده است: «پناه بر خدا از فتنه‌ای که فتنه ۸۸ در برابرش تنها یک رزمایش بود.»
سایت «ر‌ها پرس» از روز‌های گذشته گزارش‌هایی از اجرای برخی طرح‌ها و برنامه‌ها از سوی سپاه پاسداران و حامیان علی خامنه‌ای علیه محمود احمدی‌نژاد منتشر می‌کند.
محافظه‌کاران منتقد احمدی‌نژاد تا کنون در برابر این گزارش‌ها واکنشی نشان نداده‌اند.

No comments:

Post a Comment