Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تظلم‌خواهی مادری که فرزندش قربانی تجاوز شده در مقابل مجلس

تظلم‌خواهی مادری که فرزندش قربانی تجاوز شده در مقابل مجلس

پارسینه : یک مادر که دخترش در سال 1374 مورد تجاوز سه مرد قرار گرفت و هنوز یک قاتل آن اعدام نشده با پوشیدن کفن مقابل مجلس تظلم خواهی کرده است.
 
به گزارش پارسینه به نقل از  جام جم،این مادر که اهل شهرستان سنقر و کلیایی می باشد از صبح امروز به صورت کفن پوش مقابل مجلس حضور یافت و خواستار اعدام قاتل فرزندش شد.
 
همراه این زن، دختر بزرگ وی نیز حضور داشته که در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: خواهر 9 ساله ام در سال 1374 توسط سه مرد ربوده شده و مورد تجاوز قرار گرفت و سپس به قتل رسید.
 
وی افزود: پس از خاک سپاری جسد، سه مرد متجاوز دستگیر شدند و از آنجا که یکی از این متجاوزین با نماینده وقت سنقر و کلیایی رابطه فامیلی داشته، پرونده دچار پیچیدگی های خاصی شد.


عکس مقتول


 این دختر سنقری گفت: یکی از این قاتلین قبل از اعتراف به دلایل نامعلومی در زندان کشته شد تا اعتراف نکند که چه کسانی در این پرونده نقش داشتند. همچنین قاتل دوم نیز کشته شد اما سومین قاتل که رابطه فامیلی با نماینده وقت مجلس داشته، هنوز زنده است.
 
وی تصریح کرد: به رغم صدور حکم اعدام برای قاتل سوم، متاسفانه این حکم به دلایل نامعلومی اجرا نمی شود و برخی از آقایان با اعمال نفوذ مانع از اعدام این متجاوز می شوند.
 
وی افزود: بستگان این قاتل چندین بار به خانه ما مراجعه کرده و با دادن وعده پول های کلان از جمله 500 میلیون تومان خواستار گذشت هستند در حالیکه ما تنها خواستار اعدام این فرد هستیم.
 
این خانم تاکید کرد: مادرم که زنی سالخورده است برای اعدام قاتل فرزندش به هر اداره ای مراجعه کرد و اکنون 16 سال پیگیر پرونده است اما هنوز به نتیجه نرسیده است.
 
براساس گزارش خبرنگار ما، این مادر و دختر برای احقاق دختر 9 ساله این خانواده در مقابل مجلس حضور دارند و خواستار استمداد از نمایندگان مجلس هستند.



No comments:

Post a Comment