Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اعدام ۳ زندانی در میاندوآب و انتقال ۱ زندانی به سلولهای انفرادی ارومیه برای اجرای حکم ضدبشری اعدام



اعدام ۳ زندانی در میاندوآب و انتقال ۱ زندانی به سلولهای انفرادی ارومیه برای اجرای حکم ضدبشری اعدام

Execution of 3 prisoners in Miyandvab city of Iran on 22.12.2013.Pic of Archive

بنابه گزارشات ارسالی به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »در طی روزهای گذشته ۳ زندانی در زندان میاندوآب به دار آویخته شدند و صبح امروز زندانی دیگری را به سلولهای انفرادی زندان ارومیه جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام منتقل کردند.

روز یکشنبه اول دی ماه ۳ زندانی در زندان میاندوآب به دار آویخته شدند، نام یکی از زندانیان کیوان غیبی آذر ۳۴ ساله است وی ۱۰ سال در زندان بود.

از طرفی دیگر صبح امروز ۴ دی ماه حداقل یک زندانی به سلولهای انفرادی زندان ارومیه برای اجرای حکم ضدبشری اعدام منتقل شد .وی سید محمد رسولی نام دارد حدودا ۴۱ ساله که بیش از ۱۳ سال است که در زندان ارومیه زندانی است .

سیاست اعدام زندانیان سیاسی ، اعدام نوجوانان و اعدام های گروهی توسط آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت که رهبری سرکوب خونین مردم ایران ، رهبری ترور و کشتار در منطقه بخصوص در سوریه ، عراق ودر جهان را در دست دارد، گرفته می شود. سیاست سرکوب خونین وی توسط آخوند صادق لاریجانی جنایتکار علیه بشریت که نام وی در لیست ناقضین بین المللی حقوق بشر قرار داد و احکام اعدام توسط وی تایید و دستور اجرای آن را صادر می کند، آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات دستور یورش به منازل مردم،دستگیری، شکنجه ،گرفتن اعترافات اجباری و تعیین نوع حکم زندانیان سیاسی و همچنین نیروهای سرکوبگر که توسط شخص آخوند علی خامنه ای فرماندهی می شوند به اجرا گذاشته می شود.

آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت پیش از انقلاب آخوندی روضه خوان بیش نبود و با روضه خوانی امور زندگی اش را می گذراند.اما در حال حاضر تمامی ثروت ملی مردم ایران را که بخشی از آن توسط خبرگزاری رویترز که معادل۸۷ میلیارد دلار می باشد افشا شده است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،موج لاینقطع اعدام در زندانهای ولی فقیه را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اعمال فشار بر رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای برای متوقف کردن اعدام ها در ایران و ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت وی و آخوندهای همدست او به دادگاه جنایی بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

۴ دی ۹۲ برابر با ۲۵ دسامبر ۲۰۱۳

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد

گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد

سازمان عفو بین الملل

No comments:

Post a Comment