Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

نماینده مجلس در نامه‌ای سرگشاده به سران قوه مجریه، مقننه و قضاییه خواستار تعقیب قضایی بابک زنجانی، تاجر و سرمایه‌دار ایرانی شدند.



۱۲ نماینده مجلس در نامه‌ای سرگشاده به سران قوه مجریه، مقننه و قضاییه خواستار تعقیب قضایی بابک زنجانی، تاجر و سرمایه‌دار ایرانی شدند. در پی این نامه، بابک زنجانی به این نمایندگان پاسخ داده است. به گزارش خبرگزاری فارس این نمایندگان روز سه‌شنبه سوم دی‌ماه نوشته‌اند: «سال‌ها مماشات با فساد مالی، متاسفانه امروز کشور را به فساد سیستمی رسانده است. ویژگی این مرحله از فساد آن است که دستگاه‌ها و نهادهای مسئول مبارزه با فساد، خود گرفتار مراتبی از فساد می‌شوند.» پس از انتشار نامه سرگشادهنمایندگان٬ بابک زنجانی در صفحه فیس‌بوک خود خطاب به این نمایندگان نوشت: « امروز تلاش‌های من آزاردهنده شده ولی چون یکبار من را ندیده‌اید و حتی نمیدانید چه کرده‌ام قضاوت سالمی نکردید با عرض معذرت حتی شما نمی‌دانید من بابت این زحماتی که کشیده‌ام آیا پرونده قضایی دارم یا خیر و دست به دامان دستگاه‌ها شده‌اید در صورتی که اگر یکبار از خودم می‌خواستید با کمال میل و افتخار با مدرک و دلیل نشان می‌دادم جرثومه نیستم و یک قهرمان بودم.»

No comments:

Post a Comment