Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه جدید سازمان جیش العدل حمله به خودروی وزارت اطلاعات درمنطقه سرباز


اطلاعیه جدید سازمان جیش العدل حمله به خودروی وزارت اطلاعات درمنطقه سرباز


 بسم الله الرحمن الرحیم
 سازمان جیش العدل به اطلاع عموم می رساند که فرزندان توحید و حماسه در گردان نظامی شهید عبدالملک ملازاده (ره) طی یک عملیات بر روی خودروی پرادوی وزارت اطلاعات مربوط به عقیدتی وسیاسی که حامل یک آخوند برای تبلیغ تشیع به منطقه آمد بودبه هلاکت برسانند.
 گردان نظامی شهید مولوی عبدالملک ملازاده (ره)با ارسال پیامی به روابط عمومی سازمان جیش العدل اعلام نمودند که سلحشوران این گردان طی یک عملیات توانستند جمعه ظهر6 دی ماه 1392خودروی وزارت اطلاعات مربوط به عقیدتی و سیاسی را درمنطقه سرباز بین دوراهی گورناک و مچکورمورد هدف گلوله قرار دهند که منجر به هلاکت شدن سرنشینانش بالخصوص یک آخوند شد.
 این عملیات برای انتقام از مولانا نقشبندی و همراهان وی است که بدون هیچ جرمی به زندان و اعدام محکوم شدند.و رژیم بداند اگر مولانا نقشبندی و همراهان وی را آزاد نکند آخوندهای دیگری هم مورد هدف قرار خواهند گرفت و این انتقام ادامه دارد. سازمان جیش العدل از جوانان اهلسنت می خواهد جهت دفاع از عزت و ناموس و دین به صفوف مجاهدان بپیوندند و بدانند که تنها راه عزت مسلمانان جهاد و مقاومت است و اگر جهاد را برنگزینند بدانند که ذلت و خواری برایشان ثبت خواهد و عذاب الهی نازل خواهد شد و سازمان جیش العدل آمادگی خود را برای آموزش جوانان و اعداد برای جهاد اعلام می دارد. 
یکشنبه 8 دی 1392 سازمان جیش العدل

http://jaishuladl.blogspot.se/

No comments:

Post a Comment