Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

به دوستان سیستانی و بلوچستانی پیشنهاد می کنم


به دوستان سیستانی و بلوچستانی پیشنهاد می کنم که خواسته ها و مطالبات خود را به صورت جدی از مسئولان استانی و کشوری بخواهند و پیگیری کنند و اجازه ندهند باندهای سیاسی خواسته های شخصی و گروهی خود را به جای مطالبات مردمی پیش ببرند.

پیشنهاد مشخص من این است که دیدگاهها و نظرات خود را به طور شفاف برای مسئولان و از جمله استاندار سیستان و بلوچستان بنویسید و به دفتر وی ارسال کنید و یا به صورت گروهی و صنفی از وی درخواست وقت ملاقات کنید و مسایل خود را به صورت حضوری بیان کنید.

بسیاری از بزرگان و تحصیلکردگان ما تا کنون با استاندار و مسئولان بالاتر کشوری ملاقات کرده اند. اما از آنان بپرسید چند بار در این ملاقاتها خواسته های عمومی مانند تدریس و آموزش زبان بلوچی، توجه به هویت بومی فرهنگی و قومی و مذهبی استان، تسهیل مجوز نشریات و روزنامه بلوچی زبان، تشکیل نهادهای مدنی و صنفی، ارتقای کیفیت آموزش و پرهیز از مسایل اختلاف برانگیز مذهبی و ... را طرح کرده اند. جز اینکه هر کدام از این دوستان با لیستی از مدیران پیشنهادی که اسم خودشان هم اول همان لیست بوده به سراغ این مسئولان رفته و صرفا خواسته های شخصی خود را به نام مطالبات مردمی پیگیری کرده اند.

شماره دفتر استاندار برای پیگیری وقت ملاقات: 3231995 می باشد. پس از گرفتن این شماره از آقای نخعی یا عرب بخواهید تا شماره فکس دفتر را به شما بدهند و مستقیما درخواست خود را فکس کنید.

No comments:

Post a Comment