Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

کشته شدن یک جوان دیگر بلوچ، انصار رسولزاده در نزدیکی پهره (ایرانشهر) توسط نیروهای انتظامی رژیم. خبررسانی اُستمان


طبق خبری که چند دقیقه پیش به دست ما رسید، امروز جمعه 18 ماه ی مه ( 29 اردیبهشت)، نیروهای انتظامی ایران که کاری به جز از کشتن مردم بلوچ ندارند بار دیگر یک خانواده بلوچ را داغدیدار کردند.

انصار رسولزاده ساکن آشار که با ماشین خود از مسیر سرکهوران و شهردراز به طرف ایرانشهر در حرکت بود با تیراندازی نیروهای انتظامی کشته شد.

نیروهای انتظامی ایران بدون هیچگونه دلیلی در مسیرهای تردد اقدام با ایست ماشین های میکنند. اگر راننده ماشین عمدا توقف نکند یا به اشتباه دیر توقف بکند، نیروهای انتظامی رژیم بجای یاداشت شماره ماشین و تعقیب آن بدون توجه به امکان کشته شذت راننده ماشین و دیگر سرنشینان به طرف آن تیر اندازی میکنند، این رفتار نیروهای رژیم مطابق با سیاست اعلام شده رژیم در بلوچستان است: که مجوز کامل برای قتل و کشتار دادرند همانطور که مسئول مرصاد در بلوچستان در یک مصاحبه با روزنامه اطلاعات گفت: «به ما دستور داده نشده که کسانی را که اسلحه دارند دستگیر بکنیم و تحویل بدهیم بلکه دستور داده شده است که هر کجا که آنها را دستگیر کردیم درجا اعدام بکنیم.» این سیاست کشتار همیشه بر علیه شهروندان عادی بلوچ های به شکل متداوم استفاده میشود.


خبر رسانی اُستمان

http://www.ostomaan.org/articles/%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D9%88-%D9%87%D8%A7%D9%84/12915

No comments:

Post a Comment