Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

پلمپ 3 غرفه نشر کتاب اهل سنت در نمایشگاه تهران


مدیر نشر آراس کردستان از پلمپ 3 غرفه نشر کتاب ویژه اهل سنت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین به نقل از خبرگزاری کردپرس، "سعدی سجادی" در تماس با خبرگزاری کردپرس، اظهار داشت: صبح پنج شنبه 21 اردیبهشت و در روزهای پایانی کار نمایشگاه تهران مسئولین برگزاری نمایشگاه به مدت 24 ساعت غرفه های مربوط به نشر" آراس کردستان"، "حافظ ابرو" خراسان رضوی و"ایلاف" استان فارس را پلمپ کرده اند.
سجادی افزود: از روز یکشنبه مسئولین نمایشگاه چندین بار تذکراتی در مورد جمع آوری برخی عناوین کتاب از جمله "تاریخ سیاسی کُرد" نوشته‌ "آیت محمدی"، "امثال قرآنی" اثر "ابن قیم جوزی" و کتاب" دین سوزی معاصر" اثر "کمال روحانی" را به مسئولان غرفه ما داده اند و امروز صبح به طور کامل غرفه‌ را پلمپ کرده اندلإ در حالی که این کتاب ها دارای مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.
مدیر نشریه آراس کردستان با اشاره به اینکه هیچ کدام از مسئولین نمایشگاه حاضر به پاسخگویی در مورد علت پلمپ کردن این غرفه نبوده اندلإ افزود: از میان 1200 غرفه داخلی شرکت کننده در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فقط این 3 غرفه تعطیل شده اند.
بیست و پنجمین نمایشگاه تهران از 13 تا 23 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است پیش از این نیز از حضور "انتشارات صدیقی" و "انتشارات فاروق اعظم"، با وجود ثبت نام به موقع، در نمایشگاه امسال ممانعت به عمل  آمد.
http://fa.sunnionline.us/index.php?option=com_content&view=article&id=3969:-3---------&catid=58:news-ahl-al-sunnah&Itemid=198

No comments:

Post a Comment