Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سرنشینان پیکان سواری که از اعضای یک خانواده بودند در اتش حاصل از شلیک ارپی جی از سوی ماموران سپاه قدس سوختند.


لطفا دوستان اطلاع رسانی کنید
سرنشینان پیکان سواری که از اعضای یک خانواده بودند در اتش حاصل از شلیک ارپی جی از سوی ماموران سپاه قدس سوختند.
بنا به گزارشهای دریافتی از شهرستان نیکشهر دیشب ساعت ۲ بامداد آقای احمد صحوی به همراه چهار تن از اعضای خانواده خود در اتش حاصل از شلیک گلوله ارپی جی از سوی ماموران امنیتی کشته شده اند؛
اما این خبر از سوی خبرگزاریهای وابسته به حاکمیت بسیار متفاوت تر از انچیزی نقل شده است که منابع مردمی ان منطقه میگویند.از جمله سایتهایی که اقدام به بازتاب این خبر کرده است خبرگزاری عصر هامون ( خبرگزاری وابسته به نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان) میباشد که در گزارش خود در این ضمینه اورده است : -دیشب مقارن ۲ بامداد در منطقه دپگزان حوزه چانف شهرستان نیکشهر رزمندگان سپاه قدس شاخه جنوب شرق وابسته به سپاه پاسداران موفق شدند چهار تن از اعضای یک باند را به همراه رئیس این گروه به هلاکت برسانند.
این خبر گزاری همچنین در بخش دیگری از گزارش خود اشاره کرده است که: - این افراد وابسته به گروهک منافقین (اصطلاحی که رسانه های جمهوری اسلامی برای نامیدن مبارزان بلوچ دهه شصت استفاده میکنند) بوده اند که سرکرده این گروه احمد صحوی جزء شرور سابقه دار جنوب شرق میباشد که در پرونده خود قتل، دزدی، تجاوز به عنف را دارد که در این عملیات موفق به هلاکت رسیده است.
این وبسایت در قسمت دیگرب از گزارش خود اشاره کرده است که -این افراد از عوامل اصلی ناامنی در جنوب شرق بوده اند (اتهامی که نیروهای امنیتی با استفاده از ان بسیاری از جوانان بلوچستان را دستگیر یا ترور کرده اند و در توجیح عمل خود ادعا کرده اند که این افراد از عوامل اصلی ناامنی در جنوب شرق بوده اند).
همچنین بارها دیده شده است که مقامات امنیتی جمهوری اسلامی هرگاه که مامورانشان مرتکب به خطایی در اجرای دستورات محوله خود شوند در صدد توجیح عمل انها بر میایند.
سال گذشته زمانی که ماموران امنیتی بر روی مسولین بومی شهرستان سراوان اتش گشوده بودند در توجیح این عمل خود ابراز داشتند که ما در کمین قاچاقچیان مواد مخدر بوده ایم.!
در بلوچستان بدلیل عدم پاسخگویی مسولین قضایی و حکومتی به شکایات مردم در ضمینه چنین اعمالی و همچنین اختیارات نامحدود نیروهای امنیتی، باعث شده است که پیوسته اعتراضات وشکایات مردم این استان در چنین مواردی مورد رسیدگی قرار نگیرد.



No comments:

Post a Comment