Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

رژیم ولی فقیه یک زندانی را در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخت

عدالت نیوز: فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران  صبح امروز حداقل یک زندانی در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شد .
 روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه زندانی جواد سنجی ۲۵ ساله که ۵ سال در بند ۸ زندان مرکزی زاهدان زندانی بود در یک اقدام قرون وسطایی به دار آویخته شد .این زندانی به اتهام داشتن مواد مخدر اعدام گردید .
این زندانی را روز پنجشنبه ۲ اردیبهشت ماه به سلول انفرادی بند قرنطینه شکنجه گاه زندان مرکزی زاهدان منتقل و همزمان تمامی ارتباطات زندان را قطع نمودند. در طی روزهای اخیر ، رژیم ولی فقیه مجددا موجی از اعدام در زندانهای مشهد، زندان اصفهان( اعدام ۵ زندانی) ، زندان گوهردشت کرج( ۸ زندانی) ، زندان رشت و سایر زندان ها به راه انداخته است .
 رژیم ولی فقیه برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه و تن ندادن به خواسته های به حق اقشار مختلف مردم ایران که بطور روزانه دست به اعتصاب و اعتراض می زنند موج جدید اعدام های ضدبشری را شروع نموده است .
 سیاست اعدام و سرکوب خونین مردم ایران توسط آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم تعیین می شود و این سیاست ضدبشری و قرون وسطایی توسط آخوند صادق لاریجانی جنایتکار علیه بشریت که در لیست بین المللی ناقضین حقوق بشر در ایران است مورد تایید و دستور اجرای آن را صادر می نماید.
 فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های جمعی و مستمر در زندانهای آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام و سرکوب خونین مردم ایران و کشتار در منطقه خواستار ارجاع پرونده آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی و آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است. فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
 شنبه، 4 اردیبهشت ماه 1395 برابر با 23-04-2016

No comments:

Post a Comment