Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

دروغ پردازی رژیم جمهوری اسلامی ایران در رابطه با حمله ی مرصاد به خانه­ی عبدالله بلوچ

بنا به گزارشات رسیده به حزب مردم بلوچستان؛ نیروی سرکوبگر مرصاد رژیم اسلامی در روز سه شنبه 21 فوریه 2012 با حمله و محاصره روستای گسک در منطقه ی لاشار تعدادی از مردم این روستا را کشته و تعداد بیشتری را مجروح کرده اند. دراین حمله عبدالله بلوچ لاشاری با 3 نفر دیگر از اعضای خانواده وی کشته شده و تعداد بیشتری از اهالی این روستا مجروح می گردند.

حمله و کشتار مردم بی دفاع روستای گسک توسط نیروی سرکوبگری صورت می گیرد که زیر نظر مستقیم ولی فقیه قرار دارد و به هیچ نهاد و ارگانی پاسخگو نیست.

بنا بر استدلال همییشگی رژیم آخوندیایران مخالفان وی در بلوچستان مسفد فی الارض قلمداد می شوند و آنها مستحق کشتن هستند.

عبدالله بلوچ که سالها در کنار عید محمد بامری با نیروهای سرکوبگر رژیم در کوهای بلوچستان جنگیده بود در ماهای اخیر با توافق نیروی سرکوبگر سپاه پاسداران تسلیم شده و برای یک زندگی آرام به روستای خود گسک برگشته بود.

بنا به رقابت نیروهای سرکوبگر رژیم در سرکوب و کشتار بی رحمانه ی مردم در بلوچستان نیروی سرکوبگر سپاه پاسداران به وی تامین می دهد و نیروی سرکوبگر دیگر رژیم یعنی مرصاد با حمله و محاصره ی روستا وی و تعداد دیگری از مردم بی دفاع آنجا را به قتل رسانده و تعداد بیشتری را مجروح می سازد.

ویب سایت­های رِژیم آخوندی عبدالله بلوچ را یکی از نیروهای جنبش مردمی ایران "جندالله "معرفی می کنند تا بلکه به زعم خود کشتن وی و اعضای خانواده اش را بدین صورت توجیه کنند در حالی که مردم بلوچستان از موقعیت عبدالله اطلاع کامل دارند و می دانند که وی به عنوان یک فرد مستقل عمل می کرده وبا تسلیم شدن خود در پی زندگی ای آرام بوده است. اما حس انتقام­جو.ئی و خونخواری رژیم آخوندی ایران تحمل وجود وی را نداشت، و با حمله به روستا وخانه ی وی ؛ او و تعدادی از اعضای خانوده اش را به قتل می رساند.

این اتفاق در کنار دیگر اقدامات سرکوبگرانه و نقض حقوق بشر مردم در بلوچستان، نشانگر بی اعتنایی حاکمان ایران نسبت به جان و امنیت مردم بلوچستان است. رفتار رژیم در بلوچستان رفتاری شونیستی و نژادپرستانه است.

حزب مردم بلوچستان سیاست سرکوب و کشتار مردم بی دفاع بلوچستان را و بی توجهی رژیم آخوندی را نسبت به جان و مال مردم بلوچستان را محکوم میکند. و از تمامی نیروها و سازمان های دموکراتیک و حقوق بشری در سرتاسر جهان میخواهد که سیاست شوونیستی و نژادپرستانه رژیم آخوندی ایران علیه مردم بی دفاع بلوچستان را محکوم کنند.
حزب مردم بلوچستان

2012-02-22

http://www.ostomaan.org/articles/%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D9%88-%D9%87%D8%A7%D9%84/11981

No comments:

Post a Comment