Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

حمله سایبری به سنی آنلاین و جعل پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا عبدالحمید

در پی حملات شدیدی که اخیرا به سنی آنلاین و پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید صورت گرفته است، گروهی ناشناس در اقدامی منافقانه و عوامفریبانه، اقدام به طراحی و کپی برداری عینی از سایت مولانا عبدالحمید نموده اند.

از آنجایی که سایت سنی آنلاین اقدام به اطلاع رسانی دقیق و صحیح از اخبار اهل سنت ایران می نماید، این سایت همواره هدف حملات سایبری شدید قرار می گیرد، به طوری که علاوه بر اینکه سالهاست در وضعیت فیلتر قرار دارد، اما چند روز قبل- پس از اطلاع رسانی در خصوص جلسه توهین آمیز اخیر در خاش- پس از حملات شدید، از دسترس کاربران خارج شد.
اما نکته قابل توجه دیگر اینکه تنگ نظران به این هم بسنده نکرده و با طراحی عینی قالب پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید و گذاشتن برخی از مطالبی که در سایت اصلی این پایگاه منتشر شده است، به صورت بسیار مرموزانه اقدم به نشر برخی دیدگاهها و اکاذیب خویش در مقابل دیدگاهها و تفکرات مولانا عبدالحمید نموده است.
دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان در اطلاعیه ای ضمن تقبیح این عمل منافقانه و غیراخلاقی، و نیز تکذیب برخی مطالب مندرجه در این سایت جعلی، اعلام داشت، پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید فقط در آدرس www.abdolhamid.net قابل دسترسی است، و هر آدرس دیگری تحت عنوان "پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید" جعلی بوده و اقدامی خرابکارانه و عوامفریبانه است.

لازم به ذکر است، اخیرا بسیار مشاهده شده است که سایتها و وبلاگهایی با نام اهل سنت و با کپی برداری و جعل کامل قالب و نام سایتهای اهل سنت، اما حاوی مطالبی بر خلاف اعتقادات آنها، راه اندازی شده است.

http://farsi.sunnionline.us/index.php?option=com_content&view=article&id=3789:1390-11-26-15-56-49&catid=58:news-ahl-al-sunnah&Itemid=198

No comments:

Post a Comment