Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

محاکمه مامور پلیس دبی به اتهام جاسوسی برای کنسولگری رژیم ایران !


محاکمه مامور پلیس دبی به اتهام جاسوسی برای کنسولگری رژیم ایران !
به گزارش روزنامه «الخلیج» دادستان کل امارات متحده عربی روز سه شنبه ۱۶-۱۲-۲۰۱۴ پرونده یک مامور متهم به ارائه اطلاعات برای كنسولگری رژیم ایران، را به دادگاه عالی فدرال امارات متحده عربی تحویل داد.
احمد الضنحانی نماینده دادستان با حضور در دادگاه عالی فدرال امارات گفت: «متهم "ع. ر. ع. أ. ب " که یک افسر پلیس دبی است در تاریخ ۱۷ ماه مارس ۲۰۱۴، برای اولین بار با یک کشور خارجی (جمهوری اسلامی ایران) ارتباط برقرار کرده و به یکی از مامورات اطلاعاتی ایران که در کنسولگری آن کشور در دبی کار می‌کند، اطلاعات داده است».
طبق این گزارش این جاسوس اطلاعاتی در باره پرسنل پلیس دبی به کنسولگری رژیم ایران رسانده است. نماینده دادستانی اظهار داشت این نوع اطلاعات به منافع ملی و امنیت امارات متحده عربی آسیب می‌رساند.
گفتنی است که افسر پلیس به جاسوسی برای کنسولگری رژیم ایران اعتراف کرده بود اما در دادگاه با رد اتهام گفت من در شرایط فشار روحی قرار گرفته بودم و اعترافات من در آن شرایط جنبه قانونی ندارد .
دادستان از دادگاه خواست که متهم را طبق ماده ۱۵۵ قانون مجازات، به شدید‌ترین وجه ممکن مجازات کند. طبق این ماده قانونی شخصی که به جاسوسی برای یک کشور بیگانه متهم شود حداقل به ۱۰ سال زندان محکوم خواهد شد.
العربیه

No comments:

Post a Comment