Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

رئیس شورای اسلامی روستای بندر بریس؛

رئیس شورای اسلامی روستای بندر بریس؛
باز هم حادثه،باز هم آتش‌سوزی/ بندر بریس نیاز فوری به ماشین آتش نشانی دارد.
رئیس شورای اسلامی بندر بریس گفت: بندر بریس از توابع شهرستان چابهار بدلیل بعد مسافت با مرکز شهرستان و همچنین مرکز بخش (نگور) جهت اطفای حریق در زمان وقوع آتش سوزی نیاز فوری به ماشین آتش نشانی دارد.
فیض محمد پیشادست در گفت و گو با خبرنگار بلوچ پرس با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه در سال جاری چندین حادثه آتش سوزی در منازل رخ داده است که بدلیل عدم وجود ماشین آتش نشانی خسارات زیادی به مردم وارد شده است.
پیشادست با اشاره به وقوع آخرین آتش سوزی در بندر بریس افزود: متاسفانه امروز ظهر(۲۴ آذر) ساعت ۱۲:۳۰ حادثه آتش‌سوزی در منزل شخصی یکی از اهالی بندر بریس به نام اصغر دبدبه رخ داد،این آتش‌سوزی بر اثر اتصال برق به وقوع پیوست و چون سقف منازل از چوب بود آتش کم‌کم به تمام منازل سرایت کرد،خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و در همین حال مردم بدلیل عدم وجود ماشین اطفای حریق در بریس با تانکرهای شخصی شروع به اطفاء حریق نمودند.
به گفته وی،قبل از رسیدن ماشین آتش‌نشانی منزل مسکونی با تمام وسایل در آتش سوخت و ماشین آتش‌نشانی از نزدیک ترین محل که شهرداری نگور مرکز بخش بود با تأخیر یک‌ساعته به محل وقوع حادثه حاضر شد که دیگر کار از کار گذشته بود!!.
رئیس شورای اسلامی بندر بریس در پایان تصریح کرد: این سومین حادثه آتش‌سوزی در سال جاری است که در بریس رخ می‌دهد اما همچنان این روستا فاقد ماشین آتش‌نشانی می باشد از مسئولین خواهشمندیم هرچه سریع‌تر راه‌حلی در این‌باره بیندیشند تا باز هم شاهد چنین حادثه ناگواری نباشیم.

No comments:

Post a Comment