Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

رفسنجانی : برخی افراد ورسانه ها خود را در بهشت برین می بینند

تهران – خبرگزاری ها ، العربیه نت

اکبر هاشمی رفسنجانی با انتقاد از واکنش رسانه های محافظه کاران نسبت به اعلام خبر اقدام برخی مسئولان به بررسی طرحی در مورد اوضاع کشور گفت : " این موضوع توسط برخی افراد دلسوز در مجمع تشخیص مصلت نظام پیشنهاد شده است."

آیت الله رفسنجانی که شب گذشته در دیدار با اعضای شورای مركزی خانه احزاب ايران سخن می گفت با اشاره به این واکنشها تاکید کرد :" متاسفانه برخی افراد و رسانه‌ها كه خود را در بهشت برين می بينند شتابزده درخصوص اين اظهارات عكس‌ العمل نشان دادند."

او همچنین گفت " بايد متذكر شوم افرادی دلسوز در مجمع تشخیص مصلت نظام پيشنهاد دهنده اين طرح به اينجانب بودند كه مورد موافقت بنده نيز قرار گرفت و قرار است نتايج آن به زودی درديداری كه با آنان خواهم داشت مورد بحث قرارگيرد."

اکبر هاشمی رفسنجانی پیش تر در اجلاس اخیر مجلس خبرگان رهبری گفته بود :" افراد خیرخواه و با تجربه، در حال تنظیم كردن مطالبی براساس محورهای سخنان بزرگان هستند كه می‌ تواند براساس آن فضای فعلی را فضای نقادی صحیح ،دلسوزانه و بدون تنش‌های كاذب درنظر گرفت."

رسانه های گروهی وابسته به محافظه کاران که طی ماههای گذشته به شدت از اکبر هاشمی رفسنجانی انتقاد کرده بودند پس از اعلام این موضوع تلاش کردند این اقدام را کم اهمیت جلوه دهند.

روزنامه تندرو کیهان در مورد این طرح گفته بود " این روزها پس از درهم کوبیده شدن و از هم پاشیدن اردوگاه فتنه .. واژه هایی نظیر لزوم وحدت و طرح دلسوزان نظام برای میانجی گری، آشتی ملی، مصالحه و... بسیار شنیده می شود."

به گفته کیهان " جماعت زياده طلب وهم پيمان با دشمن پس از تحميل انواع هزينه ها به كشور، باز هم خويش را طلبكار می دانند و اصطلاحاً دست پيش می گيرند كه پس نيفتند. و مضحك تر اينكه همان ها از ميان خويش ميانجی هم انتخاب می كنند."

No comments:

Post a Comment