Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

خاتمى:"اصلاح طلبان بايد قوى تراز قبل به فعاليت براى تغييرادامه دهند"

تهران، دبى – رسانه ها، "العربيه.نت"

سید محمد خاتمی روز جمعه 28/8/2009 در دیدار با اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: "لازم می دانم بر این نکته تأکید کنم که اصلاح طلبان چه در قالب جمع حاضر و چه در قالب سایر تشکلها باید با قوت در صحنه حضور یافته و به فعالیت خود ادامه دهند. آنچه که در این ایام رخ داده خود دلیلی است محکم برای حضوری قوی تر در صحنه با شعار اصلاح طلبی؛ چرا که ما همه دلبسته به انقلاب هستیم نه پشیمان از انقلاب".

وى به گزارش وبگاه يارى نيوز افزود: "آنچه موجب می شود اصلاح طلبان قوی تر از قبل در صحنه بمانند این است که امروز مدعیان و احیانا متصدیان بی اعتقاد به انقلاب و راه امام و یا افرادی که از انقلاب پشیمان اند با تمام قوا در صدد مسخ و تحریف انقلاب برآمده اند؛ اگرچه در ظاهر خود را انقلابی می خوانند".

خاتمى ادامه داد: "جمهوری اسلامی در عصر پذیرش اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و عصر نفی استبداد و خودکامگی به عنوان شاهکار حرکت آزادی خواهی مردم ایران به رهبری حضرت امام مطرح شد و با تکیه بر رأی مردم به عنوان محور و مدار، در کنار ارزشهای اسلامی به سرعت نگاهها را به خود معطوف ساخت و آنچه امروز مایه نگرانی است خطری است که جمهوری اسلامی یعنی هم جمهوریت و هم اسلامیت را نشانه گرفته است".

More --->

No comments:

Post a Comment