Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

جانباختن جمعی از پیشمرگان احزاب اپوزیسیون کردستان در برخوردهای نظامی با سپاه پاسداران

روانيوز: بنا به اخبار منتشره در برخی سایتهای کردی، در سه روز اخیر قریب به 11 تن از پیشمرگان احزاب سیاسی کردستان ایران در درگیریهای نظامی جداگانه با سپاه پاسداران جان باخته اند.

جانباختن جمعی از پیشمرگان احزاب اپوزیسیون کردستان
روانيوز: بنا به اخبار منتشره در برخی سایتهای کردی، در سه روز اخیر قریب به 11 تن از پیشمرگان احزاب سیاسی کردستان ایران در درگیریهای نظامی جداگانه با سپاه پاسداران جان باخته اند. بنا به خبر سایت "بوروژهه لات" روز شنبه چهار تن از پیشمرگان "حزب دمکرات کردستان ایران" هنگام درگیری در منطقه فیض الله بیگی سقز با سپاه پاسداران جانباخته اند. اسامی آنان عبارتند از 1- حسین چومه له یی 2- یوسف فقیهی 3- اسماعیل تیربار 4- آزاد فیضی رش. قابل ذکر است که بنا به خبر خبرگزاری سقز در همین برخورد نظامی 7 تن از نیروهای سپاه پاسداران کشته شده اند.

از طرف دیگر دوتن از پیشمرگان "حزب دمکرات کردستان" با نامهای محمد ندیمی و بهروز رضانژاد در فاصله بین جاده سنندج کامیاران در برخورد نظامی با نیروهای سپاه جان خود را از دست داده اند.

همچین بنا به اخباری که از منطقه کامیاران به روانیوز رسیده است در سه روز گذشته به علت درگیری نیروهای سازمان زحمکتشان کردستان(کومله) در نزدیکی روستای گازرخانی 5 تن از پیشمرگان این سازمان جانباخته اند که اسم یکی از آنان محمد محمدی ذکر شده است. قابل ذکر است که 4 تن دیگر از این پیشمرگان زخمی و سه نفر دیگر در منطقه پراکنده شده اند.

No comments:

Post a Comment