Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مردی در تهران با شلیک ۸۰۰ گلوله ۹ نفر را کشت


محمد الف معروف به «ممد دوزاری»
۱۳۸۸/۰۶/۰۲
به دنبال گزارش برخی خبرگزاری‌های ایرانی درباره تیراندازی در حومه تهران یک شاهد عینی به رادیو فردا گفت که یکشنبه شب مردی در منطقه شهر قدس تهران با شلیک ۸۰۰ گلوله ۹ نفر را از پای درآورد و سیزده نفر دیگر را نیز زخمی کرد که در میان قربانیان چندین کودک نیز وجود دارد.

یک شاهد عینی روز دوشنبه در این باره به رادیو فردا گفت، این مرد که به شرارت در منطقه قلعه حسن خان تهران (شهر قدس) شهرت داشته است، روز دوشنبه با یک قبضه اسلحه کلاشنیکف اقدام به تیراندازی به سوی اعضای خانواده و همسایگان خود کرده و ۹ نفر را کشت.

به گزارش خبرگزاری نیمه رسمی ایسنا عليرضا اكبر شاهی، فرمانده انتظامي استان تهران در این باره گفته است: «در پي تماس تلفنی يكي از شهروندان شهر قدس شهريار با مركز فوريت‌هاي پليسی در ساعت ۲۱ شب گذشته مبني بر اين‌كه يكي از ساكنان مجتمع مسكونی واقع در خيابان شهيد عالمي شهر قدس شهريار اقدام به تيراندازي و كشتن خانواده خود و چند تن از ساكنان ساختمان مورد نظر كرده است، ماموران كلانتري به همراه كارآگاهان پليس شهريار در صحنه حادثه حاضر شدند.»

با این حال پیش از رسیدن ماموران پلیس این مرد که به «ممد دوزاری» معروف است، با شلیک حدود ۸۰۰ گلوله ابتدا یکی از همسران و دو فرزندش را به قتل رساند و سپس به سوی ساکنان محل آتش گشود.

در حالی که خبرگزاری ایسنا، از مرگ شش نفر در این تیراندازی گزارش داده است، سایت خبری جام جم آن لاین شمار کشته‌شدگان را هفت نفر اعلام کرده است.

گزارش‌جام جم آنلاین حاکی از آن است که ماموران پلیس نتوانستند مانع تیراندازی فرد مهاجم شوند و پس از پایان تیراندازی ماموران یگان ویِژه وارد عمل شده و وی را خلع سلاح کرده‌اند.

بستگان یکی از قربانیان این حادثه به رادیو فردا گفته است که دو ساعت پس از آغاز تیراندازی ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شده و پس از حدود نیم ساعت موفق به بازداشت فرد مهاجم شده‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی استان تهران فرد مهاجم که «محمد الف» نام دارد، ۶۵ ساله است و انگیزه خود را «اختلافات خانوادگی» اعلام کرده است.
Radiofarda

No comments:

Post a Comment