Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

جنگ عرب و عجم

Monday, June 8, 2015

 
جنگ عرب و عجم
 
 
 
 
 
مليتهـای دربند در ايران و بخشی از مردم فلاکت زده عجـم  در معرض توحش فرقه ای تاريک انديش هستنـد. سالانه  دهها ميليارد دلار از سرمايه های مليتهای در بند برای ارضای غرايز جنگ افروزی، خونخواری، قدرت طلبی و تماميت خواهی فرقه ضاله حاکم حيف و ميل شده و کشور انگليس ساخته ايران به قلب تروريسم بين المللی تبديل شده است.
سردمداران فرقه ضاله و ماجراجوی ولايت خمينی ـ خامنه ای و خودبزرگ بينی پوچ سرداران خپله سپاه مافيايی مقدمات شعله ورساختن آتش جنگ عرب و عجم را فراهم کرده انـد.  فرقه حاکم در طهران که در رؤيای امپراطوری پارس غرق است مذهب تشيع رابه وسيله ای انحصاری برای ارضای غرايز خود بدل کرده است. از حوثی های يمن گرفته تا جيش مهدی ، از شبيحه اسد در سوريه گرفته تا حزب حسن نصر... لبنانی آلت دست خامنه ای شده و به بردگی خفت آوری تن داده اند. خامنه ای سفاک و سپاه مافيايی که شرايط زندگی را برای مليتهای در بند به جهنم تبديل کرده اند شام، بغداد و صنعا را بيشرمانه جزئی از امپراطوری پارس می دانند. دليل اصلی جنگ عرب و عجم همين است نه اسم خليج عرب.  
بخش بزرگی از مردم عجم  که در ناآگاهی و جهالت مطلق غوطه ور هستند هيزم جنگ افروزی
خامنه ای سفاک و سپاه مافيايی خواهند شد. مردمی که سرنوشت خويش را به خامنه ای سفاک و فرقه وی سپرده و از تاريخ خويش هيچ درسی بجز بردگی و تقليد کورکورانه نياموخته است.
علاوه بر عجم ناآگاه و خودبزرگ بين، مردم عراق، سوريه، يمن، کشورهای عربی حاشيه خليج عرب و مليتهـای در بند در ايران نيز قربانيان جنگ جاری عجم و عرب خواهند بود.
آنچه از اهميت فوق العاده برخوردار است هشياری مردم بلوچ در اين جنگ خانمانسوز است. جوانان بلـــوچ نبايد گوشت دم توپ جنگ افروزيهای پوچ  فرقه ضاله خامنه ای شوند. همانگونه که در جنگ بيهــوده ايران و عراق متمدنانه برخورد کرديم اين بار نيز از قربانی شدن در جنگی پــوچ جلوگيری کنيم.
مردم بلوچ برای تحقق آرمانهای ملی خود و رهايی بلوچستــــان از چنگال خونين اشغالگران پارس و پنجابی به پيش می رود و مخالف جنگ افروزی های سپاه مافيايی و خامنه ای سفـــاک هست.
جنگ مابرعليه اشغالگران بلوچستــــان است.
 
پروشت ءُ پــروش باتنـت ايران ءُ پاکستـان
آزات ءُ آبـــــاد بات گنجيـــــں بلوچستــــان 
محمــد کـريــم بلـــوچ
 
بيستم کـــرّا سال 7015
هشتم ژوئــن سال 2015
http://baluchistan47.blogspot.no/2015/06/blog-post.html

No comments:

Post a Comment