Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

بمباران مناطق روستایی همجوار آسکان و کوهک پس از عملیات سازمان جیش العدل توسط رژیم

سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش.

بمباران مناطق روستایی همجوار آسکان و کوهک پس از عملیات سازمان

 جیش العدل توسط رژیم

عدالت نیوز:بنا به گزارشهای دریافتی پس از عملیات سازمان جیش العدل بر علیه نیروهای سپاه قدس رژیم و هلاکت 16 تن از نیروهای جنایت کار و زخمی شدن تعدادی دیگر در مورخ 4 تیر 94 ،جهت ایجاد رعب و وحشت رژیم بمباران مناطق روستایی را از عصر دوشنبه، 8 تیر  شروع کرده است و روستاهای گر،نوکری، کریم اباد ، بازار شورک  وجوانگز را مورد هدف قرار داده است. 
تا لحظه انتشار این گزارش هیچ گونه تلفاتی گزارش نشده است. 
رژیم جنایت کارهمیشه پس از شکست نیروهایش روستاها و مناطق اطراف عملیات را مورد حمله موشکی قرار می دهد و هدف از این کار ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان روستا ها است .رژیم با این ترفند در نظر دارد تا مردم منطقه را دچار وحشت نماید که چنانچه عملیاتی در نزدیکی مناطق شما صورت گیرد بعلت همکاری نکردن قبل از عملیات با نیروهای رژیم همه روستاها را مورد حمله قرار می دهد. اما غافل از اینکه این روستاییان هیچ دخلی در عملیات ها و یا اگاهی از زمان عملیات و یا ورود نیروهای سازمان به منطقه ندارند و نمی توانند هیچ گونه کمک اطلاعاتی به رژیم بنمایند.و نکته مهم تر در این است که مردم ساکن این روستاها از ظلم و جنایت رژیم بخوبی واقف هستند و هیچ گونه همکاری مستقیم و یا غیرمستقیمی با نیروهای رژیم ندارند.و چون سایر مردم بلوچ بعنوان حامیان مقاومت می باشند.
 رژیم سالهاست راه ارتزاق و کار و بار این روستاییان را مختل کرده و تحت فشار قرار داده است چنانچه همکاری ننمایند همه راههای ارتزاق بر روی انان بسته خواهد ماند و زمانی که با عملیاتهای دفاعی مبارزین متوجه میشود روستاها را بمباران می کند. 
 سازمان در تمامی اعلامیه ها تنها یک گزینه را برای نیروهای رژیم مطرح کرده است و آن اینکه تنها راه ،واگذاری حاکمیت منطقه به خود مردم بومی است و تا زمانی که اداره امور بلوچستان به خود مردم بلوچ واگذار نشود مقاومت علیه ظلم و استبداد ادامه خواهد داشت. 
هیچ گونه راه تسامح و مصلحتی برای توقف عملیاتها وجود ندارد تا آن زمان که سازمان به اهداف خود برسد. ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ادامه همان سیاست ظلم و جنایت و قتل عام است و هویت رژیم برای ملت بلوچ کاملا محرز گشته است و این مردم بلوچ هستند که با مقاومت خود در مقابل ظلم و استبداد راه نجات از ستم را می پیمایند . 
بنابراین به رژیم هشدار می دهیم چنانچه افراد غیر نظامی و عامه مردم را هدف قرار دهد با واکنش تند از سوی سازمان روبرو خواهد گشت . بمباران مناطق غیر مسکونی و هدف قرار دادن افراد غیر نظامی محکوم است ورژیم بهتر است به اصل قرارداد بین المللی عمل نمایدو از حمله و بمباران به افراد و مناطق غیر نظامی دوری نماید. اعمال وحشیانه رژیم به هیج عنوان بدون پاسخ نخواهد ماند.

http://edaalatnews.blogspot.se/2015/06/blog-post_34.html?spref=fb

No comments:

Post a Comment