Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تقسيـم بلوچستـان خيانت به ملت بلــوچ است.


Thursday, February 27, 2014


تقسيـم بلوچستـان خيانت به ملت بلــوچ است.



تجزيه و تقسيـم مجـدد بلوچ گلزميــن که خيانتی آشکار و برنامه ريزی شده بر عليه ملت بلــوچ است طی سی سال گذشته بارها از جانب اشغالگرانِ پارس مطرح شده است. هربار که سردمداران رژيم و رسانه های رسمه و نيمه رسمی  در باب تقسيـم بلوچستــان و حذف نام تاريخی بلوچستــان زوزه کشيده اند با جوابِ محکم « نـــه » از طرف مـلت بلوچ مواجـه شده انـد. فاشيستهـای غارتگـر  که به زعـم خود توانسته انـد در اين مـورد « عادی سـازی » کننـد بارها با سرافکندگی مجبـور به عقب نشينی شده انـد.
موجوداتـی انسان نما ماننـد شهرياری، دهمـرده، سليمانی، سردارهای خپله  سپاه مافيايی، روحانی مکار و خامنه ای سفاک  وقاحت را  بدانجـا کشانده اند که با بکارگيری مزدورانـی بی اراده و جاه طلـب چون هدايـت الله ميرمـرادزهی و يعقوب جدگال در صدد عملـی کردن نقشه شـوم خود در بلوچستــان اشغالی هستنــد. مزدورانـی که می خواهنـد اسم شان در تاريخ بلوچستــان بعنوان خائن ثبت شده و مورد نفرت ابدی ملتی تحت ستـم ودردکشيــده قرار گيرنـد. هدايـت ... ميرمرادزهی به خيانتهای پـدر بزرگ  خـود (محمد شاه مير مرادزهی) و جـَـدّش بر عليه بلوچ و بلوچستان ادامه می دهـد و جدگالِ وطن فروش بخاطـر جاه و مقــام به ملــت بلــوچ خيانت می کنـد.   
گويا تجزيه و تقسيـم بخشِ غربی وطن ما ( بلوچستـان غربی ) در سـال سياه ۱۳۱۶ هجـری شمسـی و الحاق مناطقی وسيع به استانهای خراسان و کرمـان و تاسيس استـان ساحلی در سال ۱۳۴۶ هجری شمسی بر سواحل زرين بلوچ گلزمين کافی نبـود و نتوانسـته است غريزه تماميت خواهـی  اشغالگران پارس را ارضا کند.
گويا خونهای ريخته شـده هزاران بلــوچ در دهه هـای اخيـر برای فرونشاندن عطـش خونخواری اشغالگران کافی نبوده است و غرايز ساديستـی فاشيستهـای پارس با ضربات عميـق ودردهـای بيکرانی که برپيکـر استوار ملـت بلـوچ و جامعه بلوچستــان وارد کرده اند هنور ارضاءِ نشده انـد.

عليرغـم سياستهـای مخرب شـاه و شيخ و بلوچ ستيـزی جنون آميـز فاشيستهـای زياده خواه و بدور از دنيای متمدن بشری در هشتـاد و پنج سال گذشته ملت استوار بلوچ همچنان ايستـاده و فرزنـدان بلوچستـــان برای رهايی از چنگ اشغالگران قهرمانانه می رزمنــد. به همين دليل است که اشغالگران  تقسيم سرزمين بلوچستــان را ادامه ادامه می دهند. بلوچ ستيزی و تماميت خواهیِ همسايگان بی تمدن حـد و مرزی ندارد. در دنيای خيالی خود بارها بلوچستــان را به اجزا کوچکتــر تقسيم  کــرده و نام بلوچستــان را حذف کرده اند تا هويت ملـی بلوچ را از بين برده و سرزمين متعلــق به ملت بلوچ را با منابع طبيعی و معـادن آن برای هميشه غصب کرده به فارسستان ضميمه کننــد.
فاشيسم حاکم  که در سرکوب ملتهای بلوچ،  تورک، تورکمن، کورد، عرب و مردم غيور لرستان عاجـز است و هر گـز نمی توانـد جلوی فروپاشــی ايرانِ انگليس ساختـه را بگيــرد در طرحهای خائنانه و استان سـازی های جديــد در آزربايجان جنوبی، تورکمنستــان جنوبی ، کوردستــان شرقی، الاحواز العربی و بلوچستــان غربی سعی درگسترش « فارسستـان » يا « پرشيـا » دارد. آينده نشان خواهد داد که اين جنايت فاشيستهای پارس پروسه فروپاشی امپراتوری ايران را تسريع خواهـد کـرد. فروپاشی قريب الوقوع ايران رويدادی اجتناب ناپذير است  که اشخاصی
ماننـد آخوند هاشمی رفسنجانی، آخوند ناصرمکارم شيرازی، لاريجانی، حــداد عـادل
علی کشتگـر، صادق زيباکلام و سردارهای خپله سپاه مافيايـی هم به آن پی برده انـد. 
 


کشوری  بنام ايــران برای ما پشيـزی ارزش نـدارد. کشـوری که وجود آن از اساس در تضاد با هويت ملـی و منافع جمعـی ما بـوده است. بقــای چنيــن کشوری که بر دريايی از خون بيشمـاران بلــوچ، عــرب، تـورک، تورکمـن، تـورک، کــورد و لـر بناشــد  به ضـررهمه بجز ملـت ستمگـر پارس است. ملتی تماميـت خـواه و هميشـه طلبـکار که منافع اقتصادی و حاکميت سياسی خــود را مقـدس می دانــد.

پروشت ءُ پروش باتنـت ايران ءُ پاکستـان
آزات ءُ آباد بات گنجيــــــں بلوچستــــــان
محمــد کريــم بلــوچ

  هپــت انســاک ۷۰۱۳

بيست و هفتم فوريه
۲۰۱۴

No comments:

Post a Comment