Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

آقاي مدير كل آموزش و پرورش ! همين است كليد تدبير و اميد؟ !!



آقاي مدير كل آموزش و پرورش ! همين است كليد تدبير و اميد؟ !!

یاسر کرد:

تا قبل از دو انتصاب اخير در شهرستانهاي كنارك و چابهار ، انتصابهاي مهمي نيز در اداره كل و مديريت آموزش و پرورش ناحيه و ناحيه دو زاهدان صورت گرفته است . 

در اداره کل آموزش و پرورش ۷ معاونت وجود دارد: آموزش متوسطه، تربیت بدنی، سواد آموزی ، پشتیبانی، پرورشی ،پژوهشی و آموزش ابتدایی. انتصابات اینگونه است: خانم ها : زهرا برهانزهی به عنوان معاونت آموزش ابتدایی و خانم عزيزي معاونت پرورشي و آقايان : یارمحمد حسین بر معاونت پژوهشی، ، ناصر زورقی به عنوان معاونت آموزش متوسطه، عسکری به عنوان معاونت پشتیبانی .

ضمن اینکه دو معاونت تربیت بدنی و سواد آموزی در سمت خود ابقا شده اند یا هنوز تغییر نکرده اند. ايضا" خانم طاهري به عنوان مديريت ناحيه 2 آموزش و پرورش و آقاي رخشاني ( برادر دكتر محمد تقي رخشاني ) به عنوان ناحيه يك آموزش و پرورش منصوب شدند .

دو انتصاب اخير نيز در شهرستان چابهار آقاي حبيب الله سراواني و در شهرستان كنارك آقاي حسين زهي بوده اند .مساله جالب ديگر از حدود 750 مدرسه ناحيه يك و دو آموزش و پرورش زاهدان تعداد مديران بلوچ حتي به تعداد انگشتان يك دست هم نمي رسد و باز از حدود 300 پست كارشناسي در اداره كل آموزش و پرورش و آموزش و پرورش ناحيه يك و دو زاهدان نيز كمتر كارشناسي آشنا و هم درد با اكثريت مردم زاهدان وجود دارد !!

شما اگر در انتصابها از صدر تا زيل دقيق شويد : نگاه جناحي و قومي از دور خود را نشان مي دهد .
Gilla ·  ·  · för 16 timmar sedan · 

No comments:

Post a Comment