Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

ماشاءالله بر این همت!


ماشاءالله بر این همت!

در این هفته چند افتخار جهانی نصیب کشورمان شد. نخست اینکه ایران عزیز اسلامی ما در ردیف 10 کشور اول در زمینه مرگبارترین حوادث جاده ای قرار گرفت.

دومین افتخار جهانی ما کسب رتبه 173 در بین 180 کشور جهان در زمینه آزادی مطبوعات بود.

افتخارات ملی نیز الی ماشاءالله آنقدر زیادند که مجال بیانشان نیست. فقط اشاره ای به یکی از جدیدترین آنها کافیست و آن اینکه جناب آقای روحانی رئیس جمهور محبوب کشورمان امروز فرمودند که "زمانی که بحث فساد سه هزار میلیارد تومانی مطرح بود، دهان‌ها از این میزان باز بود و اکنون 9 هزار میلیارد تومان است. تازه ما مطمئن نیستیم که این 9 هزار میلیارد تومان همه‌اش باشد و ممکن است چیزهای دیگری هم باشد که بعداً کشف شود."

حالا بقیه پولهای اختلاس شده کی کشف و اعلام می شوند و اینکه مبلغشان کمتر از 9 هزار میلیارد کشف شده خواهد بود یا بیشتر و چقدر بیشتر! این را خدا می داند و مسئولان عالی کشور. البته از این پس هر چقدر میزان اختلاسها بیشتر و رقمهایشان بالا باشد دیگر دهانی از شگفتی باز نمی ماند چون ملت شریف ایران خیلی زود به همه چیز عادت می کنند و این هم برایشان عادی شده است.

به این دزدیها می گویند دزدی و اختلاس واقعی! نه مثل بعضی از کشورها که چندرغاز رشوه ناقابل را در بوق و کرنا می کنند و دولتشان را وادرا به استعفا و عده ای را روانه زندان و آبروی کشورشان را می برند. در کشور ما آنقدر ثبات و تحمل و ظرفیت وجود دارد که هزاران میلیارد اختلاس می شود، آب از آب تکان نمی خورد. و همیشه اختلاس گران بعدی برای رو کم کنی اختلاس گران قبلی چند هزار میلیارد تومان یا گاهی دلار بیشتر اختلاس می کنند. فقط حیف که دست اندرکاران کتاب رتبه های گینس از این مورد غفلت کرده اند وگرنه عمرا محال است کسی در دنیا بتواند رکورد کشور ما را بشکند.

No comments:

Post a Comment