Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه کنگره ملیت ها درخصوص تحریم انتخابات ریاست جمهوری ایران


برکسی پوشیده نیست که کنگرۀ ملیت های ایران فدرال، درطرحِ اتخاذِ تصمیم تحریم انتخاباتی، که رژیم ایران درصدد برگزاری آن است، ازپیشگامان بوده است. تحریم انتخاباتی ناشی شناختِ ماهیت تامیت گرا و سیاست

هموطنان:
بدین وسیله کنگرۀ ملیت های ایران فدرال انتخابات ( انتصابات ) یازدهمین دورۀ ریاست جمهوری درایران را که درتاریخ( ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۳ ) جاری وتحت شرایط شدید امنیتی برگزارمیشود، قاطعانه تحریم می کند؛ و ازعموم مردمان ایران وبخصوص ملیت های ایرانیِ:( تورک آذربایجانی، بلوچ، عرب اهوازی، کورد، ترکمن، لربختیاری، مازندرانی، گیلک و تالش و...) و تمام زنان و مردانی که به آزادی و برابری یعنی دموکراسی اعتقاد دارند، می خواهد با توجه به ماهیت ضد بشری این نظام وتعبیررأی دادن شما به بیعت مُجدد با علی خامنه ای و نظام نکبت بارجمهمری اسلامی ایران، یکدست و یکپارچه، این انتصابات را تحریم کنند.

زمان آن رسیده است که مردمان ایران این انتخابات فرمایشی را تبدیل به یک بحران رژیم در ایران سازند و ازدل این بحران یک نهضتِ عظیم، به سبک بهارعربی، ایجاد نمایند و آنرا تا تغییر رژیم ادامه دهند. این بازی  انتخابات یک فرصت تاریخی بی نظیربرای مردمان ایران فراهم کرده است که اگرازآن استفاده کنند، می توانند یک بار و برای همیشیه، خود را از بزرگترین مصیبتی که در طول تاریخ  بر سرشان آمده است آسوده کنند.

برکسی پوشیده نیست که کنگرۀ ملیت های ایران فدرال، درطرحِ اتخاذِ تصمیم تحریم انتخاباتی، که رژیم ایران درصدد برگزاری آن است، ازپیشگامان بوده است. تحریم انتخاباتی ناشی شناختِ ماهیت تامیت گرا و سیاست های ضد دموکراتیکِ نظام سیاسی حاکم برایران، علیه مردمان این کشور بوده و می باشد. سیاستی که ریشه در سرکوب های خشن و اِعمال روش های تبعیض آمیززبانی- دینی، واعدام فعالین مدنی وسیاسی، وهمچنین سرکوب و تخطه کردن هرفعالیت مسالمت آمیزی که اسم آن حقوق به حق ملیت های ایران باشد، داشته و دارد.

کنگره ملیت های ایران فدرال درادامه سیاست های مبتنی بردموکراسی و حقوق بشرخود که ناشی از تحلیل شرایط مشخص اوضاع جامعۀ ایران، و رژیم ولایت فقیه حاکم آن است، درهشتمین مجمع عمومی خود ( ۱۲ و ۱۳ اپریل ۲۰۱۳ ) که در لندن برگزارشد برتحریم انتخابات اخیر، به توافق رسیده و درقطعنامۀ خود آنرا درج نمود. باردیگر ازعموم مردمان شریف ایران می خواهد که برای نه گفتن به کل سیستم جورو ظلم، و جهل و غارت، که برایران حاکم است، در( ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ) باردیگر انتخابات فرمایشی وامنیتی رژیم تهران را که اهانت به شخصیت انتخاب کنندگان است، تحریم کنند.

مابه این اصل باورداریم که هرشخصی ازصندوق های رأی نظام جمهوری اسلامی ایران بیرون بیاید، درمسیر مطالبات برحق مردمان ایران گامی برنخواهد داشت و به مانندِ اسلاف قبلی خود، بقول محمد خاتمی اطلاح طلب همچون" تدارکاتچی " رهبرش درجهت حفظ وادامۀ حیات سیستم وحکومت ضد منافع ملی همۀ ایرانیان عمل خواهد کرد، چرا که ملزم به اجرای سیاست هایی است که بیت رهبری و شورای نظامی سپاه برایش دیکته می کنند.
به امید موفقیت مردم ایران
کنگره ملیت های ایران فدرال
27 ماه می 2013

 

No comments:

Post a Comment