Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

یک فایل سخنرانی خصوصی فاش کرد: رهبر بود که احمدی‌نژاد را انتخاب کرد


دیگربان : فایل صوتی سخنرانی محمود نبویان از شاگردان محمدتقی مصباح یزدی در یک جمع خصوصی مبنی بر اینکه انتخاب احمدی‌نژاد توسط علی خامنه‌ای به منظور حذف اصلاح‌طلبان صورت گرفت٬ منتشر شد. (فایل صوتی)
در این فایل صوتی که تاریخ آن مربوط به سال ۱۳۹۰ است٬ آقای نبویان جزئیات تازه‌ای از ارتباط تیم احمدی‌نژاد با «اجنه»٬ عباس غفاری و علت انتخابات رئیس دولت از سوی رهبر جمهوری اسلامی فاش کرده است.
این روحانی در جریان سخنرانی خود گفته در صورتی که جزئیات سخنان وی منتشر شود٬ وی آن را تکذیب خواهد کرد.
محمود نبویان از علی یعقوبی به عنوان «مرشد» تیم احمدی‌نژاد نام برده و رحیم‌مشایی را «اجیر بی‌جیره و مواجب اصلاح‌طلبان» معرفی کرده است.
نبویان همچنین افزوده عباس غفاری یکی از «جن‌گیران» تیم احمدی‌نژاد است که رئیس دولت دهم را «طلسم» کرده و در حال حاضر {در سال ۱۳۹۰} در بازداشت حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران است.
این روحانی در سخنرانی خود به جزئیات «قدرت» غفاری اشاره کرده و توضیح داده که وی چگونه توانسته احمدی‌نژاد را «طلسم» کند.
محمود نبویان در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از عملکرد دولت‌های نهم و دهم محمود احمدی‌نژاد٬ انتقادهای تندی متوجه اکبر هاشمی رفسنجانی کرده است.
وی همچنین به صراحت از «انتخاب» احمدی‌نژاد برای پست ریاست جمهوری از سوی علی خامنه‌ای سخن به میان آورده و گفته که رهبر در این انتخاب «اشتباه» نکرده است.
اظهارات این روحانی نزدیک به مصباح یزدی در شرایطی منتشر می‌شود که در هشت سال گذشته محافظه‌کاران و حامیان رهبر جمهوری اسلامی بارها ادعا کرده‌اند احمدی‌نژاد «انتخاب» مردم بوده است.


  http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=62761  

No comments:

Post a Comment