Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

جنايات ضدبشـری ارتش پاکستان در منطقه تـُمـپ


ارتش اشغالگـرپاکستان بازهم باحملات ديوانه واربه به تـُمـپ و چندين روستای اطراف آن منجملـه گـومازی، ملانـٹ، ناصـرآباد ونزرآباد دربلوچستــان اشغالـی باردگـرزنان بيگناه وکودکان معصوم بلوچ رابخاک وخون کشانـد.
ژنرالها و سربازان پاکستانی امـوال ودارايی مردم بلــوچ راغارت کرده خانه های مردم بيدفاع وآنچه را که نتوانستنـد با خود ببـرند در آتش جـور خـود سوزانده به خاکستر تبديل کردنـد. براسـاس اخباررسيـده هجـوم ارتـش پاکستان به تمـپ و روستاهای اطراف که ازصبـح بيسـت وچهارم ماه مـه آغازشــد و همچنان ادامه دارد به شهـادت وزخمی شدن ۲۶ بلـوچ بيگناه انجاميده اسـت. علاوه بر ايـن اشغالگران پاکستانی بيش از ۱۲ نفـر را در تمـپ و روستاهـای اطــراف دستگيـر کرده انــد.

انجمـن دفاع ازحقــوق بشـر بلوچستـان ـ نــروژ هجــوم وحشيانـه ارتش اشغالگر پاکستان را به مردم بيدفاع بلوچ شديدا محکـوم کرده وازسازمانهای مدافع حقـوق بشـر، انسانهای آزاده و بشـر دوسـت تقاضا دارد تا صدای خود را بر عليه تروريسـم دولتی و ارتش پاکستان بلند تـر کرده و برای توقف سياستهــا و عملکرد ضدبشري اسلام آبـاد در بلوچستــان اشغالی مسئـولانه اقــدام نماينــد.
انجمن دفاع ازحقوق بشر بلوچستان ـ نــروژ

بيست و هفتـم ماه مـه ۲۰۱۳

No comments:

Post a Comment