Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

فشار یک نهاد دولتی قدرتمند برای تصاحب 20 هکتار از اراضی مرغوب چابهار

یکی از نهادهای دولتی قدرتمند زیر نظر وزارت کشور ،از چند مدت پیش تلاش گسترده ای را برای تصاحب 20 هکتار زمین مرغوب در شهر بندری چابهار که در محدوده ی روبروی پمپ بنزین منطقه ازاد واقع شده شروع کرده و برای رسیدن به خواسته خود فشار زیادی را وارد می کند.
 
 
به گزارش ندای زاهدان یکی از نهادهای دولتی قدرتمند زیر نظر وزارت کشور، از چند مدت پیش تلاش گسترده ای را برای تصاحب 20 هکتار زمین مرغوب در شهر بندری چابهار که در محدوده ی روبروی پمپ بنزین منطقه ازاد واقع شده شروع کرده و برای رسیدن به خواسته خود فشار زیادی را به شهرداری و شورای شهر چابهار وارد می کند.
زمین مورد اشاره مدتها مورد اختلاف شرکت کشتیرانی جنوب و شهرداری چابهار بود که پس از مدتها شهرداری چابهار توانست از طریق دادگاه مالکیت این زمین 20 هکتاری را به دست آورد. بر اساس طرح تفضیلی چابهار این زمین برای معاوضه منازل بافت فرسوده شهروندان چابهار و همچنین اجرای پروژه های درآمدزا برای شهر در نظر گرفته شده است.
 بعد از صدور رای دادگاه به نفع شهرداری چابهار و قطعی شدن مالکیت شهرداری ، این نهاد با پیگیریهای بسیار زیاد و تحت فشار گذاشتن شورای شهر و مسوولین شهرداری به دنبال تصاحب این زمین جهت واگذاری به کارمندان خود است.
به نظر می رسد چاره کار ورود  نهادهای بازرسی و قضایی و سایر دستگاههای مسوول در این پرونده و بررسی کامل موضوع می باشد تا حقی از شهر و شهروندان چابهار ضایع نشود.
 

No comments:

Post a Comment