Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate


پیش از این هم دانش آموز شیروانی، به دلیل تنبیه در مدرسه مصدوم و به بیمارستان منتقل شده بود.
این در حالی است که طبق ماده ۷۷ آیین نامه اجرایی مدارس اعمال هرگونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است و در اعمال تنبیهات نباید بین دانش آموزان تبعیض و استثنایی قائل شد.
عبدالحمید گرگیج فرزند نور الله کودک ۹ ساله که در مقطع سوم ابتدایی دبستان شهید میر حسینی شهرستان می‌رجاوه مشغول به تحصیل بود در اثر پارگی رگ و عفونت دست ناشی از ضربات شلاق معلم راهی اتاق عمل بیمارستان شد.
نور الله گرگیج پدر این دانش آموز در این باره چنین گفت: روز یکشنبه ۲۵ آبان معلم پسرم به نام عباسی اهل زابل با شلنگ مخصوص کپسول گاز فرزندم را از ناحیه دست مورد ضرب و شتم قرار داده که در اثر آن فرزندم با پارگی رگ دست و عفونت شدید مواجه شده است.
پدر دانش آموز برای معالجه فرزندم او را به زاهدان منتقل کردیم اما بیمارستان‌های نبی اکرم و بو علی با این بهانه که فرزندتان سنش کم است وی را قبول نکردند حتی بیمارستان بو علی ابتدا پذیرفت و برای وی پرونده هم باز کردند اما با اینکه وضعیت دست بچه‌ام بد بود دوباره به دلایلی غیر قابل پذیرش وی را رد کردند.
پدر دانش آموز گفت: اکنون پسرم در بیمارستان امام علی زاهدان بستری شده و امروز یکشنبه (۲ آذر) برای شستشوی عفونت دست، به اتاق عمل برده شده و فردا قرار است رگ‌های دستش مورد عمل جراحی قرار گیرند.
بیشتر بخوانید:
http://bit.ly/1vCR59L

No comments:

Post a Comment