Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

دو زندانی سياسي بلوچ اعدام شدند

به گزارش کمپین فعالین بلوچ عبدالوحید شه بخش فرزند غوث الدین 22 ساله و محمود شه بخش فرزند در محمد 23 ساله که در فروردین ماه 91 توسط نیروهای بسیج و سپاه پاسداران بازداشت شده بودند به اتهام محاربه و اقدام علیه امنیت ملی کشور سحرگاه پنج‌شنبه ۲۲ آبان ماه در زندان مرکزی زادهدان اعدام شدند.

 عبدالوحید در حالیکه با مرخصی تحصیلی در منزل مسکونی در یکی از روستاهای اطراف زاهدان به سر می برد نیروهای بسیج به منزل وی حمله کرده و بدون اعلام قبلی به سمت وی تیر اندازی کردند. و در حالی که زخمی شده و جراحات شدیدی بر می دارند با جسد نیمه جان به اطلاعات سپاه منتقل می شوند.

پیشتر یک منبع مطلع به کمپین گفته بود: یک روز قبل از بازداشت این دو جوان در همان روستا ماموران سپاه پاسداران مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته بودند که روز بعد ماموران سپاه این دو جوان را بازداشت کردند.

عبدالوحید و محمود شه بخش پس از اینکه چهارشنبه 18 دی ماه به حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شدند به بند 4 و 1  زندان مرکزی زاهدان منتقل شده و سحرگاه پنجشنبه ۲۲ آبان ماه در محوطه زندان مرکزی زاهدان به پای چوبه دار برده شدند.

در تازه ترين بيانيه وبلاگ عدالت نيوز وابسته به گروه جيش العدل روز یکشنبه 25 ابان نوشت که این اين دو فرد از اعضای  "جيش العدل" بوده اند.


http://www.balochcampaign.com/ 

No comments:

Post a Comment