Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

جناب آقای دکتر هاشمی

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر هاشمی
وزیرمحترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
سلام علیکم
احتراما به استحضار می رساند :
مااهالی دهستان مسکوتان نیک می دانیم جنابعالی یکی ازبهترین اعضای کابینه ی دولت اعتدال،تدبیروامیدهستی ودرجریان اسیدپاشی اصفهان سنگ تمام گذاشتی لذاباتوجه به سعه صدر و جدیت درانجام وظایف قانونی ، عرفی،شرعی و انسانی که ازشما سراغ داریم میخواهیم ساکنین این دهستان ده هزارنفری که بالغ برپنج هزارنفرآن درشهرمسکوتان ساکن هستند را بزرگترین مشکل که همان نداشتن ساختمان اورژانس و آمبولانس است را حل کن البته ناگفته نماند سه سال آزگاراست که ساختمان حدودا 100مترمربعی آن پس از تشریفات وبروکراسی معمول کشور به ازهفت خوان کلنگ زنی ، آغازعملیات و.... گذشته و تعدادی آجر جگری رنگ روی هم گذاشته شده و چندسانتی دیوارش بالارفته است.
جناب دکتر هاشمی اکنون پس ازگذشت سه سال و چندماه و چند روزاین پروژه ملی مسکوت و به اصطلاح کوچه بازاری بی صاحب شده است. البته مسولین امر عدم تخصیص اعتباررابه گردن پیمانکارانداخته اند و چنین وانمود می کنند که پیمانکار متواری شده است انگار پیمانکارباسه هزارملیاردتومان تورکانادا رفته است. اما واقعیت امر این است که هیچکدام از مسولان امر(دکتربقایی شبکه بهداشت ودرمان نیکشهر،دکترضاربان مدیریت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرو نیز دانشگاه زاهدان ) هیچکدام این دهستان و این پروژه عظیم ملی را به عهده نمی گیرند،واین دهستان را نقطه ای تافته و جدابافته می دانند و ما اهالی مسکوتان ماندیم به این حضرات به چه زبانی بگوییم که هوای ماراداشته باشید،بالاخره زمستان می رودو روسیاهی به ذغال می ماند.
جناب دکتر اگر نسل الاغ های این دهستان منقرض نشده بود و الاغ های این منطقه را باقیمت بالا(پنج ملیون تومان) به شهرستان سراوان و کله گان برای ناوگان حمل ونقل سوخت و قاچاق کالا صادرنکرده بودند ما نیازی به آمبولانس دکتربقایی،دکترضاربان و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نداشتیم و بیماران را به وسیله الاغ به شهرهای همجوار می بردیم .
جناب دکترهاشمی لطفا دستورفرماییدپیمانکار مفقودالاثراین پروژه که بااین همه اعتبار اکنون متواری است ممنوع الخروج شود و احیانا از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)تهران با پروازهای امارات،خلیج گلف،قطرایرویزویاK.L.Mهلند ازکشورخارج نشود.
ازدستورمساعدی که میفرماییدپیشاپیش تشکر می کنیم.
اهالی دهستان مسکوتان شهرستان فنوج

No comments:

Post a Comment