Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مولانا عبدالحمید: بحران بی‌آبی در سیستان نیز با اقدامات مردمی حل شد.


مولانا عبدالحمید: بحران بی‌آبی در سیستان نیز با اقدامات مردمی حل شد.

مولانا عبدالحمید ضمن اشاره به نقش مؤثر اقدامات مردمی در حل مشکل بی‌آبی سیستان، گفتند: ما در راستای حل مشکل بی‌آبی سیستان، با توکل بر الله تعالی و هماهنگی استاندار محترم سیستان و بلوچستان و با توجه به رابطه‌ای که میان دو ملت ایران و افغانستان وجود دارد، افرادی را برای مذاکره در این خصوص فرستادیم. خوشبختانه این اقدام نیز نتیجه داد و الحمدلله در حال حاضر کانال‌های منطقه سیستان پرآب است و پیش‌بینی می‌کنیم در آینده کشاورزی در منطقه سیستان رونق بیابد و دریاچه هامون پس از چندین سال خشک شدن بار دیگر پرآب شود. لذا جا دارد بنده از همکاری‌های برادران عزیز افغانی صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
مدیر دارالعلوم زاهدان افزودند: بنده رفع معضل خشکسالی و بی‌آبی سیستان را، که یک مسأله ملی بود، کار بزرگی می‌دانم که به فضل الهی با اقدام مردمی صورت گرفت.
ایشان ضمن تاکید بر "اعتماد به مردم در حل مشکلات" اظهار داشتند: دولت جدید دولتی مردمی بوده و استاندار سیستان و بلوچستان نیز فردی مردمی و هوشیار است و تلاش می‌کند به همه اقوام و مذاهب نگاه یکسانی داشته باشد. دستگاه دیپلماسی ایران نیز فعالانه عمل می‌کند و ما از آن حمایت می‌کنیم، اما همکاری‌های مردمی می‌تواند بسیار مفید و مؤثر واقع شود. حل دو مشکل بزرگ آزادی مرزبانان و بحران بی‌آبی در سیستان از طریق اقدامات مردمی، پاسخی‌ست که دولت تدبیر و امید از اعتماد و اتَکا به مردم گرفته است. لذا هر کس به مردم توجه نموده و برای آنها ارزش قایل شود، پاسخ خوب و مثبتی خواهد گرفت.

No comments:

Post a Comment