Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

شهید حبیب الله ریگی دوست عزیزم


  1. Martyr Ahmad Rigi, Kare Van min,
    min Älskade Van var integ Bara sv Av De Mest Nitiska Skyldig män Unga Baluchistan, Mest och EN AV de Modigaste Modiga, Van den SOM HON Bjod i Zahedan till MIG in OCH Ungdoms religiøs Aktivitet Ar Habib s tidiga Jag gjorde det , och efter en utflyttning av hans relation med mig, men jag blev avbruten på grund av sin vänskap med mina hantlangare arresterade honom, men han har en stark tro och aldrig ge upp förrän i slutet av kampen mot brottslighet och inte ner MOT Fortryck OCH Fortsätter Orattvisor., sa Han Domaren tills jag Ratten, DET var mig-att-du Verkligen Bevisat För Eftersom Grym Ar Med Bara Synd i mina Forna Vanner Abdul Rigi Hangdes i Zahedan Fangelset OCH SÅ Smaningom Gor.  
     - Med Abobakr Rigi
    5

No comments:

Post a Comment