Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اعتراض یعقوب جدگل نماینده مردم چابهار در مجلس به ظلم و تبعیض در استخدام نیروهای بلوچ در گارد اداره کل بنادر و دريا نوردي شهرستان چابهار:


اعتراض یعقوب جدگل نماینده مردم چابهار در مجلس به ظلم و تبعیض در استخدام نیروهای بلوچ در گارد اداره کل بنادر و دريا نوردي شهرستان چابهار:
از 40 نفر استخدام شده فقط یک نفر از جنوب استان است
یعقوب جدگال: ظلم بزرگی در حق جوانان جنوب استان در استخدام گارد اداره کل بنادر و دريا نوردي شهرستان چابهار شده است.
جدگال گفت: سوال بنده در خصوص استخدامی گارد اداره کل بنادر و دريا نوردي شهرستان چابهار از وزیر راه و شهرسازی در کمیسون مربوط هفته اینده مطرح خواهد شد.
یعقوب جدگال نماینده مردم شریف چابهار ،کنارک ، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: در استخدام اخیر گارد اداره کل بنادر و دريا نوردي شهرستان چابهار از 40 استدام شده فقط یک نفر از جنوب استان سیستان و بلوچستان است.
یعقوب جدگال افزود: موضوع استخدامي استانداری و گارد اداره کل بنادر و دريا نوردي شهرستان چابهار را از طریق مجلس به جدیت پیگیر هستم و در اين خصوص به وزير راه و شهر سازي نیز تذکر کتبی داده ام.
عضو کمیسون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تا آخرین لحظه پای سوال خود از وزیر کشور و همچنین وزیر راه و شهرسازی خواهم ایستاد گفت: در ديدار های جداگانه ای که با وزرای مذکور دارم از آنها خواستار حل ریشه ای این مشکل بزرگ خواهم شد و اگر حل نشود از وزير راه و شهر سازي و وزیر کشور در مجلس سوال خواهم کرد .
وی با تاکید بر تجدید نظر در استخدامي استانداری سیستان و بلوچستان و گارد اداره کل بنادر و دريا نوردي شهرستان چابهار بیان داشت: در بسیاری از استان ها و شهرستان ها 50 درصد از استخدامي به نیرهای بومی اختصاص دارد و لذا با وجود این رویه مگر می توان اذعان داشت که جوانان استان ما چنین حقی ندارند ؟
وی با تاکید بر این مطلب که می بایست 50 درصد استخدامی ها در ادارات استان به نیروی های بومی اختصاص یابد ادامه داد: امیدوارم با دعای خیر مردم این پیگیری ها به سرانجام مطلوبی برسد.
جدگال اذعان داشت: مردم حوزه بنده به خصوص جوانان به رهنمود هاي مقام معظم رهبري لبیک گفته و با حضور حداکثري خود دشمنان نظام و انقلاب اسلامي ايران با شرکت در حماسه 24 خرداد نااميد کردند پس لازم است از حقوق اين جوانان حمايت شود و از ریيس جمهور منتخب می خواهم که از اين تبعیض های روشن و آشکار در مناطق محروم جلوگيري و آنها را به عدل و عدالت تبديل کنند.
Gilla ·  · 
  • Osama Mohammad Bloushu
    ازیعقوب جدگال دیگه بی عرضه تر در تاریخ مجلس نبوده تو مجلس به مقدسات ما اهل سنت توهین میشه جدگال ساکته الان دیگه با موضوع استخدام جوانان در استان شاخدار شده درود بر مولوی نظرمحمددیدگاه شیرمرد تمام ادوار نمایندگان اهل سنت البته با احترام به تمام نماینده ها

No comments:

Post a Comment