Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تهدید کودکانه گروهای افراطی علیه وبلاگ نویسان بلوچ ادامه دارد

تهدید کودکانه گروهای افراطی علیه وبلاگ نویسان بلوچ ادامه دارد
چه کسانی وبلاگ نویسان بلوچ را تهدید میکنند؟
زاهدان پرس تهدید خود را برعلیه صدیق حسین زاده یک وبلاگ نویس ادامه میدهد
صدیق حسین زاده مسئول وبلاگ ...دست نوشت http://hossein-zadeh.blogfa.com/ که از جوانان فعال و آزاد اندیشی است که در وبلاگش از معضلات و مشکلاتی که جوانان و جامعه را تهدید می کند می نویسد
گروهای افراطی در استان مدت زمانیست که تیغ شمشیر زهرآلود خویش را بر گلوی وبلاگ نویسان گذاشته تا از این طریق فریاد آزاداندیشانی که فقط گناهشان ابراز عقایدشان در محیط شخصی خویش است را در گلو خفه سازند.
حالا کار به تهدید کشیده
نه برای زوزگیران وقاتلان و متجاوزان وقلدرها و ضعیف کش ها و...
دارندوبلاگ نویس های استان را تهدید می کنند
برای اولین بار از دوستان وبلاگ نویسی که با طرح این موج وبلاگی موافق و مخالف هستند عاجزانه درخواست می کنم که حالا که کار به تهدید کشیده پشت دوستان شان را خالی نکنند.
به جای عاملان نا امنی شریف ترین قشر این شهر بچه های اهل هنر و فرهنگ واندیشه دارند تهدید می شوند
شرم آورنیست؟

بخوانید و قضاوت کنید.

خیلی جو زده شدی صدیق خان کبکت خروس میخونه خودتو خیلی بالا گرفتی بچه دهاتی . ببین
بدبخت دیگه راجب زاهدان پرس مطلب ننویسی واسه خودت میگم تو اینارو نمیشناسی این
اقای جهانتیغی از عوامل ... هست من چون اطلاع دارم بهت میگم . ازمن میشنوی کلا
وبلاگ رو بیخیال شو معروف شدنو بذار واسه یک وقت دیگه . توکه نمیدونی اینا کی هستن
وقتی زاهدان پرس بهت گفت ضدانقلاب مطمئن باش یک خوابی برات دیدن بازم بهت میگم
وبلاگ رو بیخیال شو وگرنه ...
فردا پس فردا در خونه ات رو میزنه و فکر نکن نمی تونن
. بلاگفا آی پی تمام کاربران ررو در اختیار ... میگذاره و مثل اب خوردن گیر میفتی و
وقتی گیر اینا بیفتی هم واست جرم درست می کنن و هم محاکمه و روزی صدبار به خودت
لعنت میفرستی که چه گهی خوردم . از اول نباید مسایل سیاسی و تحریک کننده می نوشتی
الان هرکاری هم بکنی واسه خودت سابقه ... درست کردی . دلم برات میسوزه بدبخت بیچاره
بخاطر معروف شدن خودت گور خودتو کندی البته هنوز ناامید نشو . پیشنهاد میکنم یک
پیام بده که وبلاگ دیگه بروز نمیشه و بیخیال وبلاگ شو و بفکر جونت باش . بازهم بهت
میگم قضیه جدیه و مطمئن باش اگه بازم تو اینترنت آفتابی بشی توی بد سیاهچالی میفتی.
یک نکته دیگه اینکه با هیچ اسم دیگه ای وبلاگ درست نکن چون مطمئن باش آی پی تو و
همه اطرافیانت شناسایی شده و باقیشو خودت بدون

هشدار من رو جدی بگیر آقای صدیق خان . این اخطار رو به دوستان دیگه ات هم بده
خداکنه فردا پیام بروز نشدن وبلاگتو ببینم و گرنه خودت میدونی چه عواقبی در انتظارته . البته زیاد نترس چون اگه وبلاگ رو بذاری کنار شاید ... از سابقه قبلیت صرفنظر کنه
آقای صدیق یک نکته دیگه که یادم رفت بهت بگم این بود که فراموش نکن که تمام مطالب وبلاگت رو و خود وبلاگ رو هم حذف کن هر وبلاگی که داشتی و بدون این به نفعته و بهت کمک میکنه . البته یک پیشنهاد دیگه هم میتونم بدوم اینکه میتونی مطالب عمومی مثل شعر و داستان و پزشکی و.. بنویسی اما مطالب سیاسی اجتماعی فرهنگی و مخصوصا هرچیزی که مربوط به سیستان و بلوچستان و حتی ایران میشه که دارای خط قرمز هست حق نداری بنویسی . میگم حق نداری چون خیرخواهت هستم و میدونم گرفتارت میکنه و من در جریان مسایل هستم

هرچی گفتم رو با دقت به حافظه ات بسپار

http://www.pahra2011.blogsky.com/1390/09/22/post-135/

No comments:

Post a Comment