Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سومین شهردار پیشنهادی نیکشهر به استانداری معرفی شد

نیکشهر-خبرنگار روزدرآ: سومین گزینه پیشنهادی شورای اسلامی شهر نیکشهر جهت تصدی پست شهرداری به استانداری سیستان و بلوچستان پیشنهاد گردید.

با گذشت بیش از نه ماه از استعفاء شهردار نیکشهر، ابراهیم بلوچ سومین انتخاب شورای اسلامی این شهر است که به منظور تصدی پست شهرداری به استانداری پیشنهاد شد.

پس از اختلافات فراوان بین اعضای شورای نیکشهر توافقات بر سر انتخاب ابراهیم بلوچ رئیس فعلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایرانشهر جهت تصدی پست شهرداری این شهر بین هر پنج عضو شورا حاصل شد.

جلسه روز گذشته شورای اسلامی این شهر به منظور تعیین شهردار جهت پیشنهاد به استانداری برای اولین بار بدور از هیچگونه اختلاف نظری بر سر انتخاب شهردار مورد نظر پایان یافت.

پس از استعفای انور بلیده شهردار اسبق طی چند ماه اخیر بجزء از این گزینه پیشنهادی رضا آبخضر کارمند اداره آموزش و پرورش نیکشهر و پیربخش دانش رئیس اسبق جهاد کشاورزی همین شهرستان نیز پیشنهاد شدند اما به دلیل آنچه که عدم صلاحیت توسط استانداری اعلام شده بود،مجال حضور در کسوت شهردار نیکشهر را نیافتند.

جلسه انتخاب شهردار نیکشهر بلاخره پس از اختلاف نظر های شدید بین اعضای شورای این شهر با حضور هر پنج عضو شورا برگزار گردید و حاصل این جلسه انتخاب ابراهیم بلوچ با 5 رای موافق به عنوان شهردار نیکشهر انتخاب بود.

ابراهیم بلوچ رئیس فعلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرانشهر و رئیس اسبق همین اداره در شهرستان نیکشهر است که بیش از 15 سال تجربه مدیریت در ادارات مذکور را دارد.

انور بلیده شهردار شهر نیکشهر روز شنبه 3 اردیبهشت سال جاری بدلیل تنش ها و اختلافات صورت گرفته بین وی با سه عضو شورای اسلامی این شهر از سمت خود استعفاء داد.

No comments:

Post a Comment