Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

در درگیریهای اردوگاه اشرف 4 تن ازمجاهدین و 2 تن از عراقی ها کشته شدند


دبی - العربیه
براساس آخرین گزارش های دریافتی امروز چهارشنبه 29-7-200 از عراق، پس از درگیریهای شب گذشته نیروهای عراقی با ساکنان اردوگاه اشرف متعلق به مجاهدین خلق در منطقه الخالص عراق، این درگیریها بار دیگر امروز تکرار شد .

درنتیجه این برخورد مسلحانه میان نیروهای امنیتی عراق وعناصر مجاهدین تاکنون 4 تن از ساکنان اردوگاه و2 تن از نیروهای عراقی کشته شده اند.

منابع مطلع این درگیری ها را خونین توصیف کرده اند، بطوریکه افزون بر کشته شدگان، صدها نفر از طرفین زخمی شده اند.

ضیاء الناصری گزارشگر تلویزیون العربیه شامگاه سه شنبه 28-7-2009،گزارشی را درباره حمله پلیس عراق به اردوگاه اشرف متعلق به مجاهدین خلق به برنامه ی اخباری ساعت 18 به وقت دبی ارایه کرد. وی دراین گزارش خاطر نشان کرد که ورود نیروهای عراقی به اردوگاه مجاهدین خلق در منطقه الخالص عراق پیآمد شکست مذاکرات دولت عراق با ساکنان اين اردوگاه است.

در گزارش ضياء الناصري آمده است، اعضاي سازمان مجاهدين خلق پيش از حمله نيروهاي امنيتي عراق به اردوگاه اشرف در شمال بغداد که حدود سه هزار نفر در آن به سر می برند، شعارهايي همچون "یا حسین یا مظلوم" سر مي دادند.

دولت عراق که بر اساس توافقنامه امنیتی به امضا رسیده با نیروهای آمریکایی، مسئوليت امنيت شهرها را از آنان تحويل گرفت، قبلا اعلام کرده بود که تصمیم دارد برای در دست گرفتن امنیت به اردوگاه اشرف وارد شوند.


No comments:

Post a Comment