Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

متن كامل صحبتهاي احمدي نژاد در ملاقات بامصباح يزدي بعد از انتخابات

خدا را سپاس ميگويم كه امروز توفيق داده در قم عزيز و در آستانه ... حضرت معصومه(س)، خدمت حضرتعالي و عزيزان برسم و عرض ارادت بكنم. و همين طور از فرمايشات حضرتعالي و ساير دوستان استفاده بردم. مطالب را فرموديد. انقلاب اسلامي را نميشه در يك زمان و مكان خاصي محدود كرد. و تلاشهاي ما اگر براي خدا باشه و همراه با حركت محوري جهان آفرينش باشه ماندگار خواهد بود و خدا هم بهش بركت ميده و انشالله منجر به تحقق همه آمال و آرزوها خواهد شد.

مبارزه با فساد و اجراي عدالت حتما نشاط بخشه. اما نشاط حقيقي زماني است كه آن آرزوي اصلي برآورده بشه كه همه ما بايد در جهت آن آرزوي اصلي و اساسي تلاش بكنيم. به نظرم انقلاب راه خودشو داره پيدا ميكنه و تحول جديدي آغاز شد. يك كار سختي تمام شد، دوره سختي تمام شد و دوره سخت تري آغاز شد. من اميدوارم اين دوره سخت تر بالاخره منجر بشه به همون چيزي كه در انتظارش هستيم.

يك انرژي عظيمي در داخل و خارج از كشور الان به سرعت داره آزاد ميشه و مي خواد در خدمت پيشرفت انقلاب اسلامي قرار بگيره. اين نيازمند مديريت و نيازمند هدايت است. همه اون چيزهايي را كه گفتيم و ميخواستيم به نظرم فرصت تحققش داره فراهم ميشه. اين حركت حتما نيازمند يك پشتوانه نظري قوي و پشتوانه اجرايي قوي است. بهترين جاي اين پشتيباني هم در وحله اول به نظرم همين جاست كه در قم هست و در بين عزيزاني كه براي تحقق حكومت اسلامي زندگي ميكنند، نفس ميكشند، تحصيل مي كنند، تهذيب ميكنند و زندگيشونو وقف تحقق حكومت اسلامي كردند.

More....>

No comments:

Post a Comment