Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

بخش ایرندگان که یکی از پر جاذبه ترین مناطق در شهرستان و استان می باشد


بسمه تعالی
بخش ایرندگان که یکی از پر جاذبه ترین مناطق در شهرستان و استان می باشد بواسطه نزدیکی با شهرستانهای ایرانشهرومهرستان و شرایط آب و هوایی مطلوب و داشتن منطقه تفریحی وبخصوص رودخانه ایرندگان وکوههای سربه فلک کشیده ونخلستان طویل مکان مناسبی برای گردشگری هست ولی به خاطرنبودراههای مواصلاتی مناسب مهاجرت به این بخش به شدت رو به کاهش است
با عنایت به اینکه از استقرار بخش بیش از ۱۴ سال میگذرد هنوز هیچ اداره در مرکز بخش استقرار نیافته و حتی دریغ از یک شعبه بانک جهت رفاه مردم ... واز طرفی مورد بی مهری زیادی مسئولین بخصوص نماینده محترم و صداسیما(که چندشب پیش ظلم بزرگ ونابخشیدنی رادربرنامه شب های کویردرحق بخشدارومردم ایرندگان رواداشتندکه حتی خواهان عذرخواهی ازمردم فهیم ایرندگان نشدند،هرچندجناب کردستانی قول پیگیری موضوع وهمچنین قول ی وقت بعدازماه رمضان رادادند) قرار گرفت و از خیلی از مزایا و امتیازات ، علیرغم داشتن شرایط پیشرفت فیزیکی و ….. محروم ماند. این روستا شخصیتهای بزرگ سیاسی – علمی – تخصصی – مذهبی و ….. را به جامعه تحویل داده است که بر همگان مبرهن است .
اما از دوران چندماهه تصدی مسئولیت بخشداری به جناب آقای هاشمزهی شاهد فعالیت های چشمگیر این عزیز نسبت به پیگیری امورات کل بخش و علی الخصوص پیگیری امورات عمرانی ، زیرببنایی و...می باشیم
ولذاازنماینده محترم فرماندار فهیم استدعاداریم به درخواست های هاشمزهی که چیزی جزخواسته های به حق مردم ایرندگان نیست لبیک گفته و امیدوارم با توجهات مسئولین شاهد توسعه و شکوفایی بخش محروم ایرندگان در آینده ای نزدیک باشیم.
فلذا آحاد مردم بخش ایرندگان، زن و مرد و پیر و جوان روشنفکروتحصیل کرده وعلماء و...نهایت تقدیر و تشکر خویش را از فعالیتهای چشمگیر هاشمزهی اعلام داشته و از استاندار محترم و فرماندار محترم خواهانیم که فعالیتهای هاشمزهی را ارج نهاده و مورد تشویق قرار دهند وآرزوی موفقیت و بهروزی ایشان را از ایزد منان خواستاریم. امید که همواره درراستای خدمت به منطقه محروم ایرندگان موفق و سربلند باشید.
باتشکر
محسن ایرندگانی۹۴/۴/۲
🇮🇷از طرف مردم بخش ایرندگان🇮🇷

No comments:

Post a Comment