Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

از وبلاگها و صفحات جعلی رژیم به نام سازمان جیش العدل یا بعنوان نام مبارزین و شهدا خود را برحذر دارید

در ماه های گذشته و خصوصا روزهای جاری شاهد ایجاد صفحه های دروغین بسیاری با نام عدالت نیوز خبرگزاری وابسته به سازمان جیش العدل و هم چنین بنام خود سازمان و همچنین ایجاد پروفایل هایی با نام های محلی جعلی وبعنوان طرفداران  پشتیبانی کننده و انتشاردهنده اخبارکذب از طرف این صفحات بودیم.
 در خصوص این صفحات جعلی در گذشته به مردم اطلاع رسانی شده بود و به استحضار عموم رسانده بودیم که از ارتباط با اینچنین صفحاتی خودداری کنند و همچنین بیان شده بود که به علت پاره ای از مشکلات فنی و حمله ی هکرهای رژیم تا اطلاع ثانوی سازمان و عدالت نیوز هیچ صفحه ی رسمی ندارند و در صورت ایجاد صفحه، نخست در این خبرگزاری لینک صفحات ارائه داده میشود و دنبال کنندگان اخبار سازمان در وبلاگ عدالت نیوز و سازمان جیش العدل اخبار وابسته به سازمان را پیگیری کنند و هر خبر و بیانیه ای وابسته به سازمان منبع اصلی اش وبلاگ رسمی سازمان و وبلاگ عدالت نیوزوصفحات رسمی در فیس بوک میباشد.

اهداف رژیم از ایجاد صفحات دروغین: رژیم دیکتاتوری آخوندی همیشه در سعی و تلاش بوده است تا رخدادها و خصوصا عملیات های سازمان را لا پوشالی کند اما بعد از عملیات اخیر که در شامگاه پنجشنبه4 تیر1394 به وقوع پیوست شاهد روش دیگری از سیاست های مکارانه ی رژیم بودیم.
 رژیم در این روش سعی نمود با انتشار اخبار عملیات به نقل از صفحات دروغینی که به نام سازمان  ساخته بود اهداف شوم خود را دنبال کند به طوری که عناصر نفوذی رژیم در فیسبوک ، با دستپاچگی پس از اینکه سازمان در وبلاگ رسمی خود و عدالت نیوز خبر عملیات را به اطلاع عموم رساند خبر عملیات را با نام سازمان و بیانیه ای دروغین به روش نامعقول و بچه گانه ی خود منتشر کردند که خواننده خبر را به سوی حقیقتی دیگر سوق می دهد.

 اما نکته ی حایز اهمیت در اینجاست که در بیانیه داده شده از طرف مزدوران رژیم به کشته شدگان بسیجی های بلوچ اشاره ای نشده است.
سازمان بارها اعلام نموده که اگر زمانی لازم باشد جنگ را از بدنه اصلی به سپر دفاعی مردمی که ایجاد کرده اند خواهد برد و تمام ضربات سازمان متوجه رژیم و نیروهای جنایت کار است.
سازمان جیش العدل به بسیج های سنی و بلوچ مزدور و هم چنین همه بلوچها و اهلسنت منطقه در هر لباس و جایگاهی و هم چنین افرادی که در حمایت از رژیم ستم خمینی لب به سخن می گوشایند هشدار می دهد که دست از همکاری با رژیم جنایتکار آخوندی بردارند در غیر این صورت باید منتظر عواقب همکاری خود با این رژیم باشند
با جمع بندی و عنوان تک تک مسائل مربوط به خبرگزاری های دروغین بنام سازمان اهداف رژیم در ایجاد کردن چنین صفحاتی برای تمامی مردم عزیز آشکار شده است و این مکر اخوندها نیز برای همگان آشکار شد و با این عمل مضحکانه رژیم دیگر جای تجزیه و تحلیل بیشتر برای این مسئله نمی ماند و هر انسان عاقلی که ذره ای دقت کند اصل را از بدل تشخیص میدهد.

در ادامه ی مطلب پروفایل تعدادی از کسانی که با هویت جعلی برای ضربه زدن به سازمان و مبارزان در فیسبوک فعالیت میکنند و همچنین لینک وبلاگ های دروغینی که با نام سازمان ساخته شده اند را در معرض دید عموم قرار میدهیم و از تمامی مشتاقان و دنبال کنندگان سازمان میخواهیم که این افراد را از لیست دوستی خود خارج کنند تا مبادا ناخواسته هدف نیروهای سایبری رژیم قرار گیرند


1- وبلاگ جعلی  متعلق به رژیم بنام سازمان جیش العدل


2- صحفحات فیس بوک متعلق به رژیم با نام مبارزین و یا نامهای بلوچی
3- خالد بلوچ
4- مهرالله ریگی
5- مبارز بلوچ
6- محمود بلوچ
7- محمد نارویی
8- Mohanad Baloch
9-عبدالرحمان صالحی
10-مسلم شه بخش
-11افشین افشار Afshin Afshar
-12خطاب ریگی
13 دوستدار بلوچستان

14- آرمین بلوچستانی

در ادامه اسامی اشخاص بیشتری به این لیست اضافه خواهد شد. در اطلاع رسانی و انتشار این مطلب از کوچکترین تلاشی دریغ نکنید و نا آگاهان از مکر رژیم را بر حذر دارید

با تشکر:عدالت نیوز

http://edalatnewss.blogspot.se/2015/06/blog-post_29.html

No comments:

Post a Comment