Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

کوچکترین زندانی سیاسی ایران به رئیس دولت نامه نوشت / صابر ملک رئیسی برای درخواست برخورد قانونی ماموران زندان با خود دست به اعتصاب غذا زد



کوچکترین زندانی سیاسی ایران به رئیس دولت نامه نوشت / صابر ملک رئیسی برای درخواست برخورد قانونی ماموران زندان با خود دست به اعتصاب غذا زد
بگزارش عدالت نیوز محمد صابر ملک رئیسی کوچکترین زندانی سیاسی ایران پس از شکنجه های بی جهت از سوی مامورین زندان ضمن اعتصاب غذا به رئیس دولت نامه نوشت. بنا بر این نامه آقای ملک رئیسی که نسخه ای از آن در وبسایت کمپین فعالین بلوچ منتشر شده. وی از رئیس دولت خواسته است که به وضیت او رسیدگی کند.
این زندانی اهلسنت بلوچ که در زمان بازداشت کمتر از 177 سال سن داشته است ضمن رد کردن اتهامات امنیتی وارده بر خود که 17 سال حبس به همراه تبعید میباشد صرفا دو سال حکم که بدلیل خروج غیر قانونی از کشور صادر شده است را میپزیرد. اما با این وجود وی در نامه خود تاکید کرده است "این جانب فقط به دلیل محکوم شدن غیر منصفانه دست به قلم نشده ام"
 صابر ملک رئیسی در ادمه علت نامه نگاری خود را بدلیل "ضرب شتم بی دلیل" خود و دیگر زندانیانی که به اتهام معاند نظام دستگیر میشوند میداند. ملک رئیسی با اشاره به اینگونه رفتارها میگوید "در حالی که ما از جهت قانون فقط زندانی بوده وهیچ فرقی با زندانیان جرائم دیگر نداریم" مسولین خود را متعصب وانقلابی جلوه می دهند و خود "حق ما را اجهاف می کنند."
 این زندانی عقیدتی سیاسی اهلسنت بلوچ در نامه خود میگوید بارها میخواسته است در اعتراض به این وضعیت به نهادهای دولتی و سازمان زندانها نامه نگاری کند اما نامه هایش از طرف مسولین زندان توقیف شده و از این جهت هم "مورد بازخواست ها وگرفتار عواقب تهاجمی" مسولین برای نوشتن این نامه ها شده است.
او در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون نیز برای اعتراض به برخورد یکی ازمسولین با بنده به قرنطینه منتقل شده ام میگوید روز چهارشنبه ۹۵/۱۰/۸ ساعت ۸صبح "با پا بند ودست بند میله ایی که به این منظور به دیوار وصل شده بیرون ازآسایشگاه وحیاط زندان می باشد بسته شدم ودر این هوای سرد زمستانی اردبیل و زمین پوشیده از برف تا ۱۰ شب هنگام خاموشی زندان به قرنطینه منتقل شده ام"
 او میگوید باید خاطر نشان کنم که حتی "به هنگام نماز از آن حالت خارج نشده ام" ونماز های ظهر و عصر ومغرب وعشاء را با اشاره ادا کرده ام و "حتی در آن حالت نیز دمپایی هایم را از پایم کشیدند." کوچکترین زندانی سیاسی بازداشت شده ایران پس از تشریح این وضعیت میگوید "در حالی بودم که از سوز سرما بارها از پروردگارم تقاضای مرگ کرده ام" وقتی به قرنطینه منتقل شده ام "تا صبح از بدن درد وسردرد خواب به چشمانم نیامد" و نیز "به ناچار واجبار برای بهتر شدن وضعیتم دست به اعتصاب غذا زده ام."
 محمد صابر ملک رئیسی در پایان نامه خود خطاب به رئیس دولت میگوید به وضعیت زندانیان امنیتی که هر نوع توهین، تحقیر و رنجی را تحمل می کنند و هیچ فریاد رسی جز پروردگارشان ندارند، باشید و به تقاضای این زندانی که فقط تقاضای برخورد قانونی با جرائم ماست توجه نمائید.
اعتصاب غذا و نامه نگاری صابر ملک رئیسی به رئیس دولت به خاطر درخواست رفتار قانونی در حالی صورت میگیرد که تمام زندانیان عقیدتی سیاسی اهلسنت از رفتارهای خارج از چهارچوب قوانین مکتوب توسط مسولین و مامورین زندانها که رفتارهایشان ریشه های نفرت مذهبی دارد سخن میگویند.
 پیش از این سلمان پیروتی زندانی عقیدیتی اهلسنت که برای معالجه به بیمارستان منتقل شده بود توسط مامورین همراه به مردم "داعشی کثیف" معرفی شد و پس از آن این مامورین با باز گذاشتن درب اتاق از مردم خواستند که هرکاری که میخواهند با این زندانی انجام بدهند که برخی از حاظرین در بیمارستان این زندانی عقیدتی اهلسنت را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
#بلوچ_وبلوچستان_مظلوم

No comments:

Post a Comment