Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مبارزان بلوچستان تروریست نیستن، تروریست رژیم پان فارس آخوندی است.


فه ریبورز ئابدانان till دیالوگ سیاسی
مبارزان بلوچستان تروریست نیستن، تروریست رژیم پان فارس آخوندی است.
متاسفانه بسیاری از مردم بدون اینکه از وضعیت ملت مظلوم بلوچ خبر دار باشن تحت تاثیر تبلیغات ضد انسانی رژیم پان فارس آخوندی قرار گرفته اند مبارزه جنگاوران ملت بلوچ برای بیرون راندن اشغال گران پان فارس از سرزمینشان را حرکتی تروریستی میدانند !!
بلوچستان مظلوم
. 51 درصد بلوچستان روستایی است اما درآمد استان کمتر از 1 درصد تولید ناخالص ملی است،‌ دو سوم ملت بلوچ از آب شرب محروم‌اند. ماندگاری تحصیل در سیستان و بلوچستان 50 درصد است و 150 تا 200 هزار نفر بازمانده از تحصیل دارد.
عقب‌ماندگی‌های استان سیستان و بلوچستان حاصل تبعیض و فراموشکاری و در حاشیه قرار گرفتن ملت بلوچ توسط حاکمیت پان فارس آخوندی است.
پس از گذشت ۳۷سال از انقلاب پان فارسیزم آخوندی مردم بلوچستان همچنان در فقر و تبعیض و محرومیت بسر میبرند
خواست مردم بلوچستان رفع عقب ماندگی‌ها و توسعه استان و بر طرف نمودن نابرابری‌ها بود. نه تنها این خواسته‌ها برآورده نشد، بلکه تحقیر و ستم مذهبی و تبعیض قومی نیز بر آن‌ها افزوده شد. سرکوب‌های گسترده بر نابرابری‌های وسیع اضافه شد. ملت بلوچ به دلایل قومی، مذهبی و مخالفت با ولایت فقیه به شهروند درجه سه تبدیل شدند. و شدت تحقیر مذهبی در بلوچستان سبب شدکه اپوزسیون بلوچ بیشتر رنگ مذهبی بگیرد و رژیم هم تحت نام افراطیون اسلامی مشروعیت به سرکوب این ملت مظلوم دهد !!!
امروزه تبعیض و ظلم و نابرابری در بلوچستان بیداد می‌کند. بیش از ٩٠ هزار مامور مسلح (ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و مرزداری) به همراه ٦٠٠ هزار بسیجی و تعداد نامعلومی از سربازان گمنام امام زمان توهمی در بلوچستان وجود دارد. یعنی برای هر ٥ بلوچ یک مامور نظام وجود دارد.
مشکلاتی که رژیم در بلوچستان آفریده، عبارتند از: تبعیض و تحقیر شدید قومی و مذهبی بر علیه مردم، محرومیت شدید اقتصادی و شکاف عمیق طبقاتی و مالی، نگاه خشن امنیتی ـ نظامی نسبت به مردم بلوچ و اهل سنت، و حذف آنان از مشارکت در تصمیم گیری ها. صرف بودجه ها بجای فقرزدائی و رفع تبعیض و محرومیت زدائی، صرف پروژه های کلان امنیتی نظامی نظیر قرارگاه های نظامی، حفر خندق و دیوار کشی مرزی توسط سپاه پاسداران می شوند.
بنده بعنوان یک مبارز ضد رژیم فاشیزم آخوندی از مبارزه دموکراتیک ملت بلوچ برای رفع این تبعیضها با تمام وجودم حمایت میکنم .
ننگ بر فاشیزم آخوندی
به امید استقلال تمام ملتهای تحت ستم از کشور جعلی ایران

No comments:

Post a Comment