Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اجازه نخواهیم داد بیش از این تمامیت خواهان بلوچستان را ببلعند



دوران استبداد، تمامیت خواهی و استثمار در ایران بپایان رسیده و ملت ایران که متشکل از ملیت های مختلفه هستند دیگر اجازه نخواهند داد عدالت در بند استبداد باشد.
مبارزاتی برای تعیین حق سرنوشت شکل گرفته و این مبازات و مخالفتها نتیجه بیش از 9 دهه ستم و سرکوب و تمامیت خواهی است .بنابراین اجازه نخواهیم داد بیش از این تمامیت خواهان منابع و منافع ما را ببلعند و فربه شوند و لگد بر گرسنگان و مظلومان که صاحبان بر حق ایران زمینند بزنند.
اجازه نخواهیم داد منابع ومنافع ملی ما بیش از این توسط تمامیت خواهان حاکم بر سرنوشت ایران بلعیده وبخشیده شود به غیر ایرانی و باعث به خطر افتادن صلح و امنیت جهانی گردد و از سویی ملت مظلوم بلوچ در ورطه نابودی قرار گیرد.
37 سال جنایت و تزریق به عمد فقر و فلاکت گواهی بر مظلومیت بلوچستان است.
سهم بلوچستان از 37 سال حکومت تمامیت خواهان فعلی ،بیکاری و فقرمطلق بالای 90درصد و توسعه نیافتگی ،و گسیل شدن هزاران غیر بومی ؛و اداره بلوچستان بصورت امنیتی و نظامی گری بوده و در این میان هزاران فرزند بلوچ کشته و در زندانها بسر می برند .
توسعه چابهار _بلوچستان به بهانه کدام تضمین بین المللی و حقوقی استوار است که از منافع حاصل از آن دود و گرد و خاکش نصیب بومیان ان نگردد،سند جنایت 37 ساله حکومت مرکزی گواهی بر ادعای پوچ انان در بحث اشتغال،درامد و زدودن چهره فقر و بیکاری،تبعیض و خشونت دولتی است.
توسعه بندرگاه چابهار مساوی است با ورود و گسیل داشتن هزاران نیروی کار غیر بومی،گسیل داشتن هزاران نیروی نظامی دیگر،وبر هم زدن بافت ترکیب جمعیتی بلوچستان به نفع غیربومیان،توسعه بندرگاه چابهار بهانه ای برای به تاراج بردن منابع و معادن بلوچستان می باشد.همچنین این امر به امنیتی تر شدن بلوچستان و نهایتا به تقسیم وتجزیه بلوچستان خواهد انجامید تا این طرح با امنیت بهتری اجرا و عملی گردد و از سویی با وعده های پوچ و بی اساس به مانند سالهای 1326ه.ش بلوچستان را به بهانه توسعه ،عمران و رسیدگی بهتر تجزیه نمایند.
توسعه چابهار پایانی برای بلوچستان و ملت بلوچ خواهد بود .
همانگونه توسعه و صنعتی شدن خوزستان نفت خیز بهانه ای برای نابودی و برهم زدن بافت ترکیبی جمعیت عربهای ساکن خوزستان شد و هم اکنون سهم مردم عرب از نفت خوزستان دود و بارانهای اسیدی و فقر و فلاکت است.
توسعه چابهار زمانی می تواند به آلام و دردهای بیشمار مردم بلوچ پایان دهد که ملت بلوچ به حق تعیین سرنوشت برسند و خود در صدر تصمیم گیرنده در بحث اقتصاد،سیاست و برنامه ریزی منطقه ای باشند.
بنابراین اجازه نخواهیم داد این طرح بهانه ای برای سرکوب و ستم بیشتر و تجزیه سرزمین بلوچستان بی انجامد.
محمود بلوچ
‫#‏بلوچ_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment