Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مـن یه دختر افغان از شهرستان نیکشهر هستم پیغامی برای تمام مردم ایران دارم.....

با عرض سلام به همه ی دوستـان عــزیـز....
مـن یه دختر افغان از شهرستان نیکشهر هستم پیغامی برای تمام مردم ایران دارم.....
بنــام کسـی که تمام انسـان ها رو برابر و برادر قرار داده است...
آیـا این انسانیت است که پلیس های شهرستان نیکشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان نصف شبها وارد خانه های افغانی ها شوند و زن و بچه های بی گناه را به زور ببرند و زندانی کنن و بعد چن روز بدون محرم رد مرز کنن؟
و افغانی های که مدرک دارن رو دستگیر کرده و به زندان انداخته و پاسپورتهایشان را بدون هیچ دلیل مهرباطل زده و با کتک زدن رد مرز کنند!
آیا این کار مسلمانیست که نصف شبها ساعت ۲یا ۳ شب وارد خانه های افغانی شوند و با شکستن درو پنجره ها و با انداختن گازهای اشک آور آنها را مسموم کرده و به زور از خانه هایشان بیرون کنند و هیچ رحمی به کودکان نمیکنند،
اینجا نیکشهر همه پلیسهایش فاسدن همه پلیسا رشوه میگیرند و باز هم به کار کثیفشون ادامه میدن واقعا اینجا ایران هست؟ آیا واقعا باید با مهاجرهای افغانی این چنین رفتار کنند آیا شما انسانیت ندارین؟
شخصیت افغانی ها زیر سوال رفته است به خاطر کار کثیفشان
در شهر های خارجی با وجود اینکه درست خدارا نمی شناسند با مهاجرهای افغانی اینطوری رفتار نمیکنند.. اینجا بشر و حقوق مرده هست
تف برروی تمام پلیس های بی غیرت و رشوه خوار ایران..
من یه دختر افغانم و افتخارم میکنم به افغان بودنم
دردم درون سینـه از چشـمانم چکیـده
لبخنـد شـادیـم از کُنج لبهـایم پـریده
افـغان منم فـغان و شیونـم
جـرم است که اینجـا من افغـانـی ام...
از شما تمام خواهران و برادران خواهش میکنم این پیام را همه جا پخش کنید تا به دست مسئولین برسد....
شــیر دُختــafganــر maryam

No comments:

Post a Comment