Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اعلامیه سازمان جیش العدل:شهادت عبدالرئوف ریگی را به خانواده امیر بزرگوار و ملت بلوچستان و اهل سنت عزیز تسلیت عرض می نماییم


اعلامیه سازمان جیش العدل:شهادت عبدالرئوف ریگی را به خانواده امیر بزرگوار و ملت بلوچستان و اهل سنت عزیز تسلیت عرض می نماییم
به نام عدل
( وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (169) فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُواْ بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ (170) يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِّنَ اللّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللّهَ لاَ يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ) (117آل عمران)
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت برادرو مجاهد بزرگوار عبدالروف ریگی همسنگر و مبارز میدان نبرد بر علیه رژیم سفاک ایران را به خانواده امیر بزرگوار عبدالمالک ریگی سردار ملی و منجی ملت تحت ستم بلوچستان و عموم ملت بلوچ و اهل سنت تسلیت عرض می نماییم.و خانواده عزیز و محترم امیر بزرگوار را به صبربر مصیبت وارده فرا می خوانیم.
خبر شهادت وی باری سنگین تر از برداشت سازمان می باشد . شهادت وی در چنین شرایطی ضربه و ضایعه بزرگی برای سازمان بود و سازمان متعهد به انتقام خون وی از رژیم سفاک و دست پنهان منافقین است و به یاری الله مقتدر به زودی خائنین به سزای عمل ننگین خویش خواهند رسید.
گرچه برادرعبدالرئوف در پاره ای از مسائل با سازمان دچار اختلاف و اعلام به عمل جدایی بر خلاف رضایت سازمان گشت اما خدمات مخلصانه وی قابل ارج و تقدیر است.و این مشکلات سوء برداشتها و اختلاف در سلیقه و نگاه به آینده مبارزه و میدان بود و تمام سعی سازمان از زمان اعلام جدایی وی در راستای برگشت و همکاری و مبارزه بر روی یک سکوی منسجم و قدرت مند بود واین اتحاد و انسجام در صفوف بود که راه منافقان و دشمن را بسته بود.
جدایی وی گرچه سخت اما قابل تحمل بود و عدم نشر بیانیه در جهت جدایی وی و سکوت در برابر بسیاری از مسائل در راستای حل معضل و مشکل پیش آمده بود و سازمان با سکوت خویش راه سوءاستفاده را بر روی دشمن و منافقان بسته بود.و اتهامات و ایما و اشاره های دشمن را امروز در جهت دست داشتن سازمان در شهادت وی را بشدت محکوم و رد می نماییم و اعلام می داریم بار دیگر که شهید عبدالروف ریگی عزیز و بزرگوار برای سازمان بود و هرگز اختلاف سلیقه ها و مشکلات به آن اندازه نبوده که منجر به کشتار و یا درگیری فی ما بین شودو سازمان با دیدی فراتر از مشکلات و با نگاه به آینده مسیر مبارزه سیاست حل مشکل بوجود آمده را در پیش روی خویش داشت.
دشمن با سوء استفاده از فرصت مشکل پیش آمده وزیر ذره بین قرار دادن قدم بسوی برگشت و حل اختلافات و اینکه باری دیگر برادر عبدالرئوف هم پای و همگام شود بسوی اتحاد و انسجام فرصت را در این میان غنیمت شمرد و ناجوانمردانه وی را به شهادت رساند تا به هدف شوم خویش دست یازد. در پایان باری دیگرشهادت با سعادت وی را به خانواده معزز و محترم امیر مجاهدین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال خواهان صبر جمیل بر غم از دست رفتن وی هستیم و با تعهد بر آرمانهای بلند امیر بزرگوار و شهدای بیشمار مقاومت اعلام میداریم که به یاری الله مقتدر انتقام شهادت وی را از منافقان کوردل و رژیم سفاک ایران خواهیم گرفت. و رژیم بداند که با شهادت فرزندان مقاومت مسیر مبارزه به بن بست نخواهد رسید و شهادت ثمره مجاهدت و مبارزات می باشد.و به زودی ان شاءالله سخت ترین ضربات را بر پیکره ظالم و مکار رژیم در راستای انتقام خون شهید عزیز وارد خواهیم کرد.
و همچنین رژیم سفاک بداند شهادت فرزند مقاومت برگی تازه از مقاومت در بلوچستان را خواهد گشود.و انتقامی سخت در انتظار دشمن است.
سازمان جیش العدل
پنجشنبه، 6 شهریور ماه 1393 برابر با 28-08-2014

No comments:

Post a Comment