Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اعلامیه سازمان جیش العدل:انهدام خودروی مرصاد در شهرستان سرباز


اعلامیه سازمان جیش العدل:انهدام خودروی مرصاد در شهرستان سرباز
به نام عدل
سازمان جیش العدل به اطلاع عموم می رساند که جان برکفان این سازمان در یک عملیات در پنج کیلومتری روستای جنگل در شهرستان سرباز موفق شدند چند تن از نیروهای وابسته به نیروهای جنایت کار واحد مرصاد را به هلاکت برسانند.
فرزندان ایمان و حماسه سازمان عدل در گردان نظامی شهید عبدالملک ملازاده موفق شدند در مورخ یکشنبه،2 شهریور ماه94 یک دستگاه خودروی وابسته به نیروهای مرصاد را مقارن ساعت 12ظهر در پنج کیلومتری، دوراهی روستای جنگل در شهرستان سربازبوسیله انفجاری کنار جاده ای منهدم نمایند. بر اثر این عملیات سه تن از نیروهای جنایتکار در این عملیات به هلاکت رسیده و دو تن دیگر به شدت زخمی گشته اند.
سازمان جیش العدل به نیروهای جنایتکار هشدار داده بود که ترک بلوچستان تنها راه برگشت امنیت به بلوچستان است در غیر این صورت هرگز بلوچستان سرزمین امنی برای انها محسوب نخواهد شد.
همچنین به تمامی نیروهای غیر بومی عوامل سپاه و وزارت اطلاعات و نیروهای نظامی هشدار می دهیم که تا زمان تاریخ تعیین شده بلوچستان را باید ترک کنند و از هر گونه ظلم و زیادتی در این فاصله زمانی بر علیه ملت بلوچ اهل سنت دوری کنند در غیر این صورت مورد حمله مبارزین بلوچستان قرار خواهند گرفت. و به یاری الله قادر و متعال هر نیروی متجاوزی که ظلم و جنایتی انجام دهد در بلوچستان امنیتی نخواهد داشت و به سزای عمل ننگینش خواهد رسید.
همچنین تمامی ارگانهای دولتی موظف به اخراج و انتقال کارمندان و مدیران غیر بومی و اشتغال جوانان و مدیران بلوچ می باشند.با اخراج نیروهای جنایتکار وغیر بومیان تبعیدی خواهان اشتغال واستقرار امنیت جانی وشغلی و امید در بلوچستان حزین هستیم وسیاستی بیش از این را دنبال نمی کنیم.
سازمان جیش العدل
http://jashuladl3.blogspot.co.uk/2014/08/blog-post_26.html
http://jashuladl3.blogspot.co.uk/
چهارشنبه، 5 شهریور ماه 1393 برابر با 27-08-2014

No comments:

Post a Comment