Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تسلیت رضا حسین بر به خانواده و طایفه ریگی و مردم بلوچ و ایران به مناسبت شهادت عبدالروف ریگی


تسلیت رضا حسین بر به خانواده و طایفه ریگی و مردم بلوچ و ایران به مناسبت شهادت عبدالروف ریگی
هموطنان گرامیم
شهادت عبدالروف ریگی را به تمام مردم مبارز ایران و بلوچستان تسلیت میگویم. من اطمینان دارم که شما هم مثل من، دوچار اندوه فراوان شده آید. سالها طول خواهد کشید تا کسی چون او پیدا شود. علت شهادت او نیز میزان اثر گذاری وسیع او روی تحولات بلوچستان و مناطق سنی نشین و ملت ایران را نشان میدهد.
وجود او یک سرمایه بزرگ و نبود او یک ضایع ملی است.
خانواده ریگی بزرگترین تحول را در بلوچستان و مناطق سنی نشین پدید اوردند و در این کار بسیاری از ا عضای خانواده خود را از دست دادند. بیگانگان هر چه در باره انها بگویند بگذار بگویند. اثری را که انها بر ایران و بلوچستان گذاشتند، هیچ کس دیگری در این دوره نگذاشته است.
و در اینجا به همکاران سابق و فعلی خانواده او می گویم که اگر حضرت محمد نبود، ابوبکر و عمر و عثمان و علی نیز نبودند. و اگر خانواده ریگی نبود، فاروقی و دیگران هم نبودند. این مطلبی است که هیچ کس نباید آن را فراموش کند، مخصوصا کسانی که از طریق این خانواده به نام و جایی رسیدهاند.
در این شرایط حساس، از همه مردم بلوچ و مخصوصا خانواده و طایفه ریگی و طوایف وابسته انها، استدعا میکنم که خونسردی خود را حفظ کنند و دست به هیچگونه حرکتی علیه هیچ کسی نزنند تا واقعیت ها روشن شود.
اطمینان داشته باشید که اکنون که ملت بلوچ رهبری بزرگ را از دست داده است، قطعا رهبر بزرگ دیگری را برای ما پدید خواهد اورد.
رضا حسین بر
بیست و هشتم ماه اوت ۲۰۱۴ میلادی
لندن

No comments:

Post a Comment