Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

رژیم آخوندی خبر کشته شدن یک مرزبان ربوده شده را تایید کرد


رژیم آخوندی خبر کشته شدن یک مرزبان ربوده شده را تایید کرد
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بعد از ظهر روز دوشنبه 24 مارس 2014 خبر اعدام یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروه جیش العدل را تایید کرد.
رژیم آخوندی که تا ساعتی پیش از کشته شدن مرزبان ایرانی سرباز میزد دقایقی پیش با خفت و خواری خبر اعدام جمشید دانایی‌فر، یکی از ۵ سرباز گروگان گرفته شده به دست "جیش العدل" را تایید کرد.
دانایی‌فر ۳ سال بود که در مرزبانی خدمت می‌کرد.
لازم بذکر است در اولین ساعات پخش این خبر از شبکه های فیسبوکی و توئیتری رژیم آخوندی با گردنکشی و گردن کلفتی احمقانه آخوند واری همچنان در حال خط و نشان کشیدن بود و از دستگیری ریگی با افتخار یاد میکرد و خبر فوق را دروغ میخواند !!!
وبسایت عدالت نیوز وابسته به گروه جیش العدل ضمن انتشار بیانیه ای اعدام یکی از سربازان ربوده شده ایرانی به نام گروهبان جمشید دانایی فر، را اعلام کرد. این گروه در بیانیه خود آورده که این اعدام در پاسخ به کشته شدن علی نارویی، یکی از اعضای جیش العدل در زندان جمهوری اسلامی بوده است.
جیش‌العدل در اعلامیه ی خود گفته که جسد گروهبان یکم جمشید
دانایی فر را «در قبال اجساد ۵۰ تن» از افرادی که آن‌ها را
«شهدای راه آزادی» لقب داده است مبادله خواهد کرد.
این گروه به دولت ایران 10 روز مهلت داده، تا با خواسته هایش موافقت کند، و در غیر این صورت یکنفر دیگر از سربازان ربوده شده را اعدام خواهد کرد.
این گروه در بیانیه اولیه خود از دولت ایران خواسته بود تا برای آزادی این 5 مرزبان، 300 نفر از زندانیان سنی مذهب را آزاد کند.

No comments:

Post a Comment