Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

درست 10سال پیش سه زن بلوچ از بیمارستان خاتم زاهدان ربوده شد توسط نیروهای جنایتکار و بعد از دو هفته اجسادشان در نزدیکی چشمه زیارت با ریختن اسید بر روی اجسادشان و پیچانده شده در پتوی متعلق به نیروی انتظامی که ارم و مشخصات ارگان روی آن بود پیدا شدند.

هر بی بی گل بیمار مورد نظر را بعد از چهار روز خواباندن در بیمارستان هیچ گونه علاج و دکتر بخش به هیچ عنوان به بیمار سرنزده بود.
وقتی جر و بحث طولانی و بی فایده میشود خانم بی بی گل می گوید شما ظالمید و حق تان هست که عبدالمالک شما را تهدید می کند .این کلام در عین ناامیدی و چشاندن زهر خشم به زابلی ها کافی بود زیرا با هماهنگی با اطلاعاتی ها هنگام خروج از بیمارستان توسط یک دستگاه پژو بزور تهدید و گلاویز شدن مجبور به سوار شدن شدند و از آن لحظه به بعد این سه زن بلوچ ناپدید شدند .و تمام تلاش خانواده ها بی نتبجه ماند.تا اینکه بعد از دو هفته چوپانی در حوالی بیابانهای چشمه زیارت نگاهش به اجساد سوخته و پیچیده شان می افتد و‌مردم محلی را با خبر می کند.
این راز جنایت راز سر به مومی ماند و‌نیروهای جنایتکار خانواده ها در پایان پس از درج شکایت نامه و سند مو جود که پتوی نیروی انتظامی بود تهدید شدند.
اما ما مردم بلوچ این جنایت را فراموش نمی کنیم .جهت اینکه بیشتر به این جنابت بپردازیم همسر قیمت شخصی بنام حسین میربلوچ زهی و همسر بی بی گل شخصی بنام علیم نارویی بوده است.
امروز جوانی که صفحه ما را دنبال می کرده حکایت این جنایت را بنام س.ریگی ...برایمان در قالب پیامی فرستاده و ما با کمال تشکر از این عزیز آن را نشر و به فرزندان صغیر و یتیم آن عزیزان قول شرف می دهیم که ان شاءالله ظالمین و جنایت کاران قصاص خواهند شد.
کودک یتیم سرزمین من آرام گریه کن اکنون سینه ما از مهر تو می جوشد و می خروشد و دیگر آرام نخواهیم نشست.و نخواهیم گذاشت کودکانی دیگر محروم از تکیه گاه پدر و مادر شوند.

No comments:

Post a Comment